LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Ditt magiske livskart - Page 2 Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Ditt magiske livskart - Page 2 EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Ditt magiske livskart

+7
La ella
Milla2
Gry
Tara
Hennie
Lillemeg
May
11 posters

Side 2 av 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Tir 19 Mar 2019 - 7:43

Ja takk, gjerne det Littleangel
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Tara Tir 19 Mar 2019 - 16:35

Lullu skrev:Er det noen som ønsker et kort?

Ja takk Very Happy

Tara
Universet
Universet

Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Tir 19 Mar 2019 - 19:30

Terra skrev:Ja takk, gjerne det Littleangel

Det du trenger å vite: kompasset

Nå er du på vei inn i områder som ikke er kartlagt, og du kan forvente fantastiske nye opplevelser. For å holde deg på den høyeste veien i skjebnen din må du passe på at kompasset ditt alltid peker mot sanne nord. Bare ånden eller en høyere makt kan fylle denne funksjonen. Penger, eiendeler, prestisjer, romantikk og andre materielle goder kan ikke hjelpe deg med å finne din sanne vei. De er bare gjenstander som du kanskje får lov til å oppleve på turen
Husk at ånden arbeider i livet ditt, så selv om du av og til skulle føle at du har gått deg vill, blir det lett å finne tilbake til veien, ha tro og tillit, for kompasset ditt, alltid med ånden som det sanne nord, vil sørge for at du aldri roter deg bort - selv ikke på en stjerneløs natt da alt virker mørkt

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Tir 19 Mar 2019 - 19:37

Tara skrev:
Lullu skrev:Er det noen som ønsker et kort?

Ja takk Very Happy

Balansekunstneren

Noen ganger virker det som om alt skjer litt hulter til bulter, og det kjennes som om du sjonglerer med tusen baller i luften. Kanskje er du litt usikker på om du har skikkelig fotfeste. Da er tiden inne til å vurdere hvilke områder av livet ditt som er ute av balanse, og gjenopprette likevekten. Velg harmoni, fremfor uoverensstemmelser, så vil du oppleve stor suksess. Du finner indre stabilitet. Når du velger en balansert, målrettet og jevn vei.

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Tara Tir 19 Mar 2019 - 20:55

Lullu skrev:
Tara skrev:
Lullu skrev:Er det noen som ønsker et kort?

Ja takk Very Happy

Balansekunstneren

Noen ganger virker det som om alt skjer litt hulter til bulter, og det kjennes som om du sjonglerer med tusen baller i luften. Kanskje er du litt usikker på om du har skikkelig fotfeste. Da er tiden inne til å vurdere hvilke områder av livet ditt som er ute av balanse, og gjenopprette likevekten. Velg harmoni, fremfor uoverensstemmelser, så vil du oppleve stor suksess. Du finner indre stabilitet. Når du velger en balansert, målrettet og jevn vei.

Takk Lullu Takker
Hos meg har ting lagt seg til rette før det grunnleggende har vært på plass, og merkelig nok har jeg klart meg i denne bakvendtverden siden september. Det har vært veldig frustrerende og jeg har forsøkt å gjøre noe med situasjonen i flere måneder uten hell. Håper derfor dette kortet kan være et lite hint om at det nå retter seg...?

Tara
Universet
Universet

Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Ons 20 Mar 2019 - 10:37

Lullu skrev:
Terra skrev:Ja takk, gjerne det Littleangel

Det du trenger å vite: kompasset

Nå er du på vei inn i områder som ikke er kartlagt, og du kan forvente fantastiske nye opplevelser. For å holde deg på den høyeste veien i skjebnen din må du passe på at kompasset ditt alltid peker mot sanne nord. Bare ånden eller en høyere makt kan fylle denne funksjonen. Penger, eiendeler, prestisjer, romantikk og andre materielle goder kan ikke hjelpe deg med å finne din sanne vei. De er bare gjenstander som du kanskje får lov til å oppleve på turen
Husk at ånden arbeider i livet ditt, så selv om du av og til skulle føle at du har gått deg vill, blir det lett å finne tilbake til veien, ha tro og tillit, for kompasset ditt, alltid med ånden som det sanne nord, vil sørge for at du aldri roter deg bort - selv ikke på en stjerneløs natt da alt virker mørkt
Tusen takk Lullu, det ga absolutt mening Very Happy
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Tir 26 Mar 2019 - 21:20

Har du kortene fremme nå Lullu? Det er noe jeg ikke helt skjønner... Rolling Eyes
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Tir 26 Mar 2019 - 21:27

Terra: kan legge et til deg i morgen. Noe spesielt jeg skal spørre om?

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Tir 26 Mar 2019 - 21:38

Lullu skrev:Terra: kan legge et til deg i morgen. Noe spesielt jeg skal spørre om?
Ja, takker, det er noe jeg ikke helt skjønner og om kortene kan gi meg et hint om hva som foregår... og bare se hva som kommer opp i den forbindelse. Jeg sender deg en pm Wink
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Ons 27 Mar 2019 - 7:39

Terra skrev:
Lullu skrev:Terra: kan legge et til deg i morgen. Noe spesielt jeg skal spørre om?
Ja, takker, det er noe jeg ikke helt skjønner og om kortene kan gi meg et hint om hva som foregår... og bare se hva som kommer opp i den forbindelse. Jeg sender deg en pm Wink

Kort sendt på PM Wink

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Ons 27 Mar 2019 - 10:20

Lullu skrev:
Terra skrev:
Lullu skrev:Terra: kan legge et til deg i morgen. Noe spesielt jeg skal spørre om?
Ja, takker, det er noe jeg ikke helt skjønner og om kortene kan gi meg et hint om hva som foregår... og bare se hva som kommer opp i den forbindelse. Jeg sender deg en pm Wink

Kort sendt på PM  Wink
Tusen takk snille, jeg skal lese det flere ganger og tenker at det er visdom i kortet ja I love you

Jeg legger like gjerne ut kortet du ga meg i pm her for jeg synes det var så fint. Igjen tusen takk! Smile

Kortet ble:

Bevissthetens trollmann

Bevisst tilstedeværelse handler om å iaktta og forholde seg nøytral til det som skjer i verden rundt deg. Dette gjelder også for de omgivelsene du har inne i deg. Hvis du strever inne i deg selv, kan du gå inn i observatørens rolle og oppnå et nytt, kraftfullt perspektiv som nøytraliserer ethvert ubehag eller enhver overdreven oppgløddhet. Du har evnen til å se situasjoner og hendelser klart nå, upåvirket av holdninger eller begjær
Å bære verden som et løstsittende plagg krever at du lærer deg å forstå at ingenting av det som skjer deg, er personlig ment. Mennesker kommer og går, hendelser utvikler seg fra ett stadium til et annet i en kontinuerlig forvandling og forandring, uansett hvor mye du ønsker at de skulle forbli som de var. Bevissthetens trollmann ber deg om å gi avkall på ditt behov for å definere eller begrense det du opplever nå. Alt er til det beste! La det skje, og se hvordan mirakelet utfolder seg uten noen direkte påvirkning fra deg.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Tor 28 Mar 2019 - 0:03

Lullu skrev:Er det noen som ønsker et kort?
Ja takk! Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Tor 28 Mar 2019 - 9:28

Magos skrev:
Lullu skrev:Er det noen som ønsker et kort?
Ja takk! Smile

Forening

Kjærlighet må komme til uttrykk. Å trekke kortet Forening er et tegn på at du er på vei til å skifte bekjentskap med denne følelsen i alle den uttrykksformer - romantisk, familierelatert, ubetinget, åndelig. I alle disse tilfellene innebærer et forhold preget av å gi og ta, mellom deg og en kjæreste, en slektning, en venn, etdyr og/eller ånden

Dette kortet forsikrer deg at kjærligheten er kommet på besøk og søker en partner å danse med. Vit at du er verdsatt. Nå tiltrekker du kjærlighet i livet ditt som en magnet. Dette er det rette øyeblikket for harmonisk, omsorgsfullt parforhold

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Man 1 Apr 2019 - 22:25

Tusen takk for kortet Lullu! Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Gry Tir 16 Apr 2019 - 0:13

Ja takk, tar gjerne et kort jeg også Smile
Gry
Gry
Universet
Universet

Antall Innlegg : 22
Medlem siden : 02.04.2019
Bosted : Almost on top of the world..

http://gryende.blogg.no

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Man 22 Apr 2019 - 20:24

Gry skrev:Ja takk, tar gjerne et kort jeg også Smile

Troll

Troll blir født når du blir såret, og noe vesentlig går tapt i opplevelsen. De følger deg i skyggene fra det øyeblikket da du glemmer din egen helhet. De minner deg på det som brakte dem inn i livet ditt, ved å herme etter din egen stemme, narre deg til å tro at du er verdiløs, er blitt gjort til et offer eller ikke er verd å elske. De holder deg som gissel gjennom lav selvfølelse, selvsabotasje og en foremmelse av at du mangler noe du har behov for
Hvis trollene avlegger deg et besøk, må du være klar over at de representerer skyggesiden av deg selv eller av en annen person, og at de fører deg inn i en situasjon som kan peke bakover i tiden. Men når kortet troll dukker opp under en reading, innebærer det en mulighet for vekst, og det er et signal om at du må elske deg selv. Ingen mennesker er feilfrie. Trollenes budskap er at du må gi slipp på bitterhet og nag og negativt selvsnakk. Du bærer gnisten fra det guddommelige i deg. Be ånden om å hjelpe til med å helbrede deg. Mirakler kan og vil skje. Gi slipp på negativiteten

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Milla2 Lør 27 Apr 2019 - 10:09

Ja takk gjerne Smile

Milla2
Keserinnen
Keserinnen

Antall Innlegg : 3
Medlem siden : 27.04.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Man 29 Apr 2019 - 8:04

Milla2 skrev:Ja takk gjerne Smile

Det du trenger å vite: intensjoner

Nå vil målene dine bli oppfylt. Inspirerte intensjoner er som magiske piler som skytes ut i luften. Universet bringer deg en gave og viser deg at du treffer målet ditt. Du må imidlertid være klar over at du behøver å Gjør alt arbeidet alene - andre hjelper deg som medskaper av virkeliheten. Du kobler deg opp mot kraften i intensjonen din, sender den ut i feltet og lar synkroniteten utfører sin magi. Kanskje vil andre menneskers godr intensjoner inspirerer deg til å sende ut noen vakre intensjoner selv. Ta eierskap over det livet du ønsker å leve, og lev det med vitende og vilje, med klarhet og objektivitet

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Tara Man 29 Apr 2019 - 10:08

Kunne jeg også fått et kort Lullu flower

Tara
Universet
Universet

Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Man 29 Apr 2019 - 20:19

Tara skrev:Kunne jeg også fått et kort Lullu flower

Valget
Du står ovenfor et dilemma eller ved et veiskille, og du må gjør et bevist valg med hensyn til den neste riktige handlingen din. Uansett hva dette valget går ut på, må du ta ansvaret for det - og likevel er det ingen grunn til å være redd. Du har kanskje ikke alle svarene akkurat nå, for du kjenner ikke veien videre før du har gitt deg i kast med den og tatt noen skritt på den.
Stol på intuisjonen din. Be om et tegn fra ånden, så vil du bli ført til den rette veien. Hvis du passer på å være bevisst og oppmerksom, vil valget ditt være det rette på dette tidspunktet. Livet handler alltid om å lære. Suksess ligger i å velge bevisst, veiledet av intuisjon og ånden.

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Tara Man 29 Apr 2019 - 21:07

Lullu skrev:
Tara skrev:Kunne jeg også fått et kort Lullu flower

Valget
Du står ovenfor et dilemma eller ved et veiskille, og du må gjør et bevist valg med hensyn til den neste riktige handlingen din. Uansett hva dette valget går ut på, må du ta ansvaret for det - og likevel er det ingen grunn til å være redd. Du har kanskje ikke alle svarene akkurat nå, for du kjenner ikke veien videre før du har gitt deg i kast med den og tatt noen skritt på den.
Stol på intuisjonen din. Be om et tegn fra ånden, så vil du bli ført til den rette veien. Hvis du passer på å være bevisst og oppmerksom, vil valget ditt være det rette på dette tidspunktet. Livet handler alltid om å lære. Suksess ligger i å velge bevisst, veiledet av intuisjon og ånden.

Takk for svar Hilsehatt
Mulig jeg står ved i et kryss og må finne retningen, men jeg skjønner bare ikke hvor jeg skal Rolling Eyes
Tror det beste jeg kan gjøre er å følge rådet og be om litt hjelp fra ånden(e) så kanskje jeg klarer å velge bevist - slik at suksessen ikke glipper Very Happy

Tara
Universet
Universet

Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by La ella Tir 30 Apr 2019 - 23:21

Kan jeg få et kort 💜💜💜

La ella
Paven
Paven

Antall Innlegg : 5
Medlem siden : 30.04.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Ons 1 Mai 2019 - 18:37

Tara skrev:
Lullu skrev:
Tara skrev:Kunne jeg også fått et kort Lullu flower

Valget
Du står ovenfor et dilemma eller ved et veiskille, og du må gjør et bevist valg med hensyn til den neste riktige handlingen din. Uansett hva dette valget går ut på, må du ta ansvaret for det - og likevel er det ingen grunn til å være redd. Du har kanskje ikke alle svarene akkurat nå, for du kjenner ikke veien videre før du har gitt deg i kast med den og tatt noen skritt på den.
Stol på intuisjonen din. Be om et tegn fra ånden, så vil du bli ført til den rette veien. Hvis du passer på å være bevisst og oppmerksom, vil valget ditt være det rette på dette tidspunktet. Livet handler alltid om å lære. Suksess ligger i å velge bevisst, veiledet av intuisjon og ånden.

Takk for svar Hilsehatt
Mulig jeg står ved i et kryss og må finne retningen, men jeg skjønner bare ikke hvor jeg skal Rolling Eyes
Tror det beste jeg kan gjøre er å følge rådet og be om litt hjelp fra ånden(e) så kanskje jeg klarer å velge bevist - slik at suksessen ikke glipper Very Happy

Veien du skal velge: Stedets ånd

Våre gamle forfedre trodde at ethvert sted har en ånd som våker over det eller legemliggjør det - på samme måte som vi har en sjel, har plantene, trærne, fuglene, fjellene og elvene sin egen essens.
Når stedets åånd viser seg i din reaeding, sier den at svaret på din forespørsel ligger i det overordnede temaet for den situasjonen du befinner deg i. Handler spørsmålet ditt om en kamp? svaret er å slappe av og gi slipp på ditt behov for å kontrollere situasjonen. Hvis forespørselen din handler om å finne kjærlighet, bør du virkeliggjøre kjærligheten i stedet for å lengte etter den. Når du bare finner den essensielle sannheten som ligger grunn for spørsmålet ditt, og setter navn på den, vil du finne det svaret du leter etter. Din største kraft er det ekte og sanne i deg selv

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Ons 1 Mai 2019 - 18:38

La ella skrev:Kan jeg få et kort 💜💜💜

Ditt kort ble Følg Lederen

Du blir oppfordret til å lede andre gjennom eksempelets makt. Din visdom er kommet til deg som et resultat av den tapperheten du har utvist i det eventyret som er livet ditt. Erfaringer fra slag som er vunnet og tapt, steder du har oppdaget, tårer du har felt, og gleder som er avdekket, har plassert deg i en unik stilling til å tjene andre.
Din lidelse er blitt utkrystallisert til en talisman av visdom. Nå må du dele den. Ved å være fullt ut sann og ekte kan du føre andre inn i livet. Det vil bli krevet av deg at du røper enkelte detaljer fra fortiden din for å hjelpe en annen. led med kjærlighet. Det er et annet budskap her også. Ta eks av mennesker som du beundrer på grunn av deres vesen og det de har oppnådd. Etterlign de lederne du respekterer. På den måten vil du selv ha mer å gi

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 2 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Gry Ons 22 Mai 2019 - 3:15

Lullu skrev:
Gry skrev:Ja takk, tar gjerne et kort jeg også Smile

Troll

Troll blir født når du blir såret, og noe vesentlig går tapt i opplevelsen. De følger deg i skyggene fra det øyeblikket da du glemmer din egen helhet. De minner deg på det som brakte dem inn i livet ditt, ved å herme etter din egen stemme, narre deg til å tro at du er verdiløs, er blitt gjort til et offer eller ikke er verd å elske. De holder deg som gissel gjennom lav selvfølelse, selvsabotasje og en foremmelse av at du mangler noe du har behov for
Hvis trollene avlegger deg et besøk, må du være klar over at de representerer skyggesiden av deg selv eller av en annen person, og at de fører deg inn i en situasjon som kan peke bakover i tiden. Men når kortet troll dukker opp under en reading, innebærer det en mulighet for vekst, og det er et signal om at du må elske deg selv. Ingen mennesker er feilfrie. Trollenes budskap er at du må gi slipp på bitterhet og nag og negativt selvsnakk. Du bærer gnisten fra det guddommelige i deg. Be ånden om å hjelpe til med å helbrede deg. Mirakler kan og vil skje. Gi slipp på negativiteten


Flotters! - Takker så mye!
Det kan nok stemme dette her med at jeg holder meg selv tilbake på enkelte ting jeg f.eks har fått for meg at jeg er talentløs på, osv Smile
Gry
Gry
Universet
Universet

Antall Innlegg : 22
Medlem siden : 02.04.2019
Bosted : Almost on top of the world..

http://gryende.blogg.no

Til Toppen Go down

Side 2 av 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet