LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Ditt magiske livskart - Page 3 Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Ditt magiske livskart - Page 3 EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Ditt magiske livskart

+7
La ella
Milla2
Gry
Tara
Hennie
Lillemeg
May
11 posters

Side 3 av 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Tara Fre 21 Jun 2019 - 13:33

Nå er det to måneder siden siste kort og jeg leter fortsatt etter min vei.
Kunne jeg fått et nytt?

Tara
Universet
Universet

Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Søn 23 Jun 2019 - 10:23

Tara skrev:Nå er det to måneder siden siste kort og jeg leter fortsatt etter min vei.
Kunne jeg fått et nytt?

Kortet til deg ble Drømmenes eng

Dette er det perfekte tidspunketet til å ta i bruk et område med stort potensial som ennå ikke er virkeliggjort i livet ditt. Du vil få tilgang til stor overflod dersom du er villig til å utføre arbeidet side om side med den omsorgsfulle gartneren
Vær klar med hensyn til tankene, følelsene og holdningene dine. Konsentrer deg om det beste i livet ditt, uten hensyn til forbigående, ytre omstendigheter som blir påført deg av omverdenen, som har sin egen historie å fortelle. Du har en kurv full av frø som er svært kraftfulle, for talentene dine er inspirert av det guddommelige, og de vil utvilsomt føre til en større høst som kan deles med andre
Du vil høste det du har sådd. Drøm stort, drøm vakkert, vær aktiv og sett livshagen din... så vil du oppleve noe helt utenom det vanlige.

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Tara Søn 23 Jun 2019 - 13:11

Lullu skrev:
Tara skrev:Nå er det to måneder siden siste kort og jeg leter fortsatt etter min vei.
Kunne jeg fått et nytt?

Kortet til deg ble Drømmenes eng

Dette er det perfekte tidspunketet til å ta i bruk et område med stort potensial som ennå ikke er virkeliggjort i livet ditt. Du vil få tilgang til stor overflod dersom du er villig til å utføre arbeidet side om side med den omsorgsfulle gartneren
Vær klar med hensyn til tankene, følelsene og holdningene dine. Konsentrer deg om det beste i livet ditt, uten hensyn til forbigående, ytre omstendigheter som blir påført deg av omverdenen, som har sin egen historie å fortelle. Du har en kurv full av frø som er svært kraftfulle, for talentene dine er inspirert av det guddommelige, og de vil utvilsomt føre til en større høst som kan deles med andre
Du vil høste det du har sådd. Drøm stort, drøm vakkert, vær aktiv og sett livshagen din... så vil du oppleve noe helt utenom det vanlige.

Takk, det var da virkelig et snasende kort flower

Tara
Universet
Universet

Antall Innlegg : 32
Medlem siden : 10.02.2019

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Lør 6 Jul 2019 - 19:01

Kunne jeg få et kort? Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Man 8 Jul 2019 - 9:49

Magos skrev:Kunne jeg få et kort? Smile

hva trenger du å vite: beinsamleren

Når beinsamleren viser seg, ber hun deg om å se nøye på den situasjonen du befinner deg i, for å se om du er helt og fult til stede, eller om du reagerer ut fra tidligere betinging og ubevisste forventninger.
Hver gang vi blir såret, og spesielt når vi er barn, er det som om noe vesentilig blir stjålet fra oss. Vi tilpasser oss og aksepterer denne spesielle versjonen av sannheten, og deretter er vi programmert til å oppføre oss på en bestemt måte hver gang vi i fremtiden står ovenfor en situasjon som minner om den opprinnelige hendelsen. Det vi vet om oss selv, blir altså påvirket av en oppfatning som er sterkt begrenset
Du føler deg kanskje mindreverdig eller feig, du ser deg selv som mangelfull eller ikke verdt å elske, eller du forventer å bli kriroser. Beinsamleren minner deg på at sannheten er at du er kraftfullt vesen med ubegrenset muligheter. Hun har tatt vare på det som ble stjålet fra deg da du ble såret, og hun er her for deg når du krever det tilbake. Du har alt det du selv tror du mangler, og beinsamleren er din indre ressurs. Opptre som om du har der du trenger, så vil du oppdage at du virkelig har det.

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Man 8 Jul 2019 - 19:49

Spennende. Tusen takk for kortet! Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Tor 24 Okt 2019 - 15:02

Er det mulig å få et kort? Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Tor 24 Okt 2019 - 15:05

Ønsker meg et kort I love you
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Fre 25 Okt 2019 - 19:12

Magos skrev:Er det mulig å få et kort? Smile

Ditt kort ble spøkelseslandene

Hver gang du retter blikket for langt fremover, risikerer du å miste fotfestet, for det er sjelden nåtiden og fremtiden passer nøyaktig sammen på det fortryllende kartet som er livshistorien din. Fremtiden har ingen substand akkurat nå - det er et sted som ikke har noen virkelighetstilknytning ennå. Du kan ikke leve der, men du kan ta velfunderte skritt i retning av et mål eller en drøm. Disse skrittene er viktige nå.
Det samme gjelder nostalgi. Du kan se lengselsfullt tilbake på fortiden og huske vakre øyeblikk eller gjenoppleve lærdom du har tilegnet deg. Men du kan ikke leve der, og du kan heller ikke gå tilbake og forandre på det som var. Gårsdagen er borte for godt. Lev fullt og helt i nåtiden. Her og nå er det mest kraftfulle sted du kan ha oppmerksomheten rettet mot. Det rommer en magi som strekker seg ut i alle retninger, lenger enn hjertet og sjelen kan se

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Fre 25 Okt 2019 - 19:19

Terra skrev:Ønsker meg et kort I love you

Ditt kort ble balansekunstneren

Noen ganger virker det som om alt skjer litt hulter til bulter, og det kjennes som om du sjonglerer med tusen baller i luften. Kanskje er du litt usikker på om du har skikkelig fotfeste. Da er tiden inne til å vurdere hvilke områder av livet ditt som er ute av balanse, og gjenopprette likevekten. Velg harmoni fremfor uoverstemmelser, så vil du oppleve stor suksess. Du finner indre stabilitet når du velger en balansert, målrettet og jevn vei

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Fre 25 Okt 2019 - 19:21

Tusen takk for fint kort I love you
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Fre 25 Okt 2019 - 22:08

Tusen takk for kortet! Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Tor 26 Des 2019 - 19:07

Det hadde vært veldig hyggelig med et kort nå, ikke alt har gått på skinner i jula kan man si... Razz
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Tor 26 Des 2019 - 20:09

Jeg blir veldig glad for et kort Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Tor 26 Des 2019 - 20:14

Terra skrev:Det hadde vært veldig hyggelig med et kort nå, ikke alt har gått på skinner i jula kan man si... Razz

Kompasset

Nå er du på vei inn i områder som ikke er kartlagt, og du kan forvente fantastiske nye opplevelser. For å holde deg på den høyeste veien i skjebnen din må du passe på at kompasset ditt alltid peker mot sanne nord. Bare ånden eller en høyere makt kan fylle denne funksjonen. Penger, eiendeler, prestisjer, romantikk og andre materielle goder kan ikke hjelpe deg med å finne din sanne vei. De er bare gjenstander som du kanskje får lov til å oppleve på turen
Husk at ånden arbeider i livet ditt, så selv om du av og til skulle føle at du har gått deg vill, blir det lett å finne tilbake til veien, ha tro og tillit, for kompasset ditt, alltid med ånden som det sanne nord, vil sørge for at du aldri roter deg bort - selv ikke på en stjerneløs natt da alt virker mørkt

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Tor 26 Des 2019 - 20:21

Magos skrev:Jeg blir veldig glad for et kort Smile

Det frosne landet

Den kalde vinteren gir deg signal om å sette ned farten og legge de tingene "på Is" som ennå ikke er klar til å blomstre. Det er tid for å gå i hi, avstå fra ambisløse aktiviteter. En "svangerskapspause" gir ideene tid til å modnes, prosjekter får anledning til å forandre retning og forhold får muligheten til å bare være, uten å utvikle seg i noen retning - og uten behov for det.
Dett er også en periode da du bør legge alle argumenter til side. Det vil ikke komme noe godt ut av noen av dem. Å pleie deg selv er det viktigste du kan gjøre nå... reflektere, les en god bok eller få en massasje. Hvil og drøm

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Tor 26 Des 2019 - 21:05

Lullu skrev:
Terra skrev:Det hadde vært veldig hyggelig med et kort nå, ikke alt har gått på skinner i jula kan man si... Razz

Kompasset

Nå er du på vei inn i områder som ikke er kartlagt, og du kan forvente fantastiske nye opplevelser. For å holde deg på den høyeste veien i skjebnen din må du passe på at kompasset ditt alltid peker mot sanne nord. Bare ånden eller en høyere makt kan fylle denne funksjonen. Penger, eiendeler, prestisjer, romantikk og andre materielle goder kan ikke hjelpe deg med å finne din sanne vei. De er bare gjenstander som du kanskje får lov til å oppleve på turen
Husk at ånden arbeider i livet ditt, så selv om du av og til skulle føle at du har gått deg vill, blir det lett å finne tilbake til veien, ha tro og tillit, for kompasset ditt, alltid med ånden som det sanne nord, vil sørge for at du aldri roter deg bort - selv ikke på en stjerneløs natt da alt virker mørkt
Å, kjære vene, den satt i hatteforet! Shocked

Tusen takk søte, snille, det tar jeg til meg for det er jo akkurat sånn det er nå.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Lør 28 Des 2019 - 13:02

Lullu skrev:
Magos skrev:Jeg blir veldig glad for et kort Smile

Det frosne landet

Den kalde vinteren gir deg signal om å sette ned farten og legge de tingene "på Is" som ennå ikke er klar til å blomstre. Det er tid for å gå i hi, avstå fra ambisløse aktiviteter. En "svangerskapspause" gir ideene tid til å modnes, prosjekter får anledning til å forandre retning og forhold får muligheten til å bare være, uten å utvikle seg i noen retning -  og uten behov for det.
Dett er også en periode da du bør legge alle argumenter til side. Det vil ikke komme noe godt ut av noen av dem. Å pleie deg selv er det viktigste du kan gjøre nå... reflektere, les en god bok eller få en massasje. Hvil og drøm
Tusen takk for kortet. Det ga mening Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by samuelmy Fre 21 Feb 2020 - 12:10

kan jeg få et kort

samuelmy
Magikeren
Magikeren

Antall Innlegg : 1
Medlem siden : 21.02.2020

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Fre 21 Feb 2020 - 15:25

Tar gjerne et kort jeg også Smile
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Søn 23 Feb 2020 - 19:01

samuelmy skrev:kan jeg få et kort

Forvandlinger er kortet til deg
Sommerfuglene må gjøre en stor innsats for å få vingene sine. Forvandlingsprosessen kan ofte være smertefull, for den skjer aldri uten tap og oppofrelse. Hvis du skal forvandle deg fra en form til en annen, må en del av deg dø
Det er ikke lett å gi slipp på noe, spesielt ikke nå du er vant til å tenke på livet ditt og måten du lever det på, på en bestemt måte. Akkurat som en slange kaster av seg den døde hammen, eller en larve dør for at en sommerfugl kan bli født , kreves det av deg at du forkaster de gamle ideene dine og åpner deg for en nødvendig forandring så du kan leve livet ditt på best mulig måte. Kanskje blir du bedt om å gi slipp på et dårlig selvbilde, en drøm som ikke lenger er til nytte for deg, et forhold som tapper deg for energi eler usunne vaner. Til tross for frykten du føler, må du aksptere at dette er en forvandlingens tid for deg. Det innebærer også noen tap, men du kommer til å bli svært begeistret for det du blir til sunny


Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Lullu Søn 23 Feb 2020 - 19:03

Terra skrev:Tar gjerne et kort jeg også Smile

Det du trenger å vite: Bevissthetens trollmann

Bevisst tilstedeværelse handler om å iaktta og forholde seg nøytral til det som skjer i verden rundt deg. Dette gjelder også for de omgivelsene du har inne i deg. Hvis du strever inne i deg selv, kan du gå inn i observatørens rolle og oppnå et nytt, kraftfullt perspektiv som nøytraliserer ethvert ubehag eller enhver overdreven oppgløddhet. Du har evnen til å se situasjoner og hendelser klart nå, upåvirket av holdninger eller begjær
Å bære verden som et løstsittende plagg krever at du lærer deg å forstå at ingenting av det som skjer deg, er personlig ment. Mennesker kommer og går, hendelser utvikler seg fra ett stadium til et annet i en kontinuerlig forvandling og forandring, uansett hvor mye du ønsker at de skulle forbli som de var. Bevissthetens trollmann ber deg om å gi avkall på ditt behov for å definere eller begrense det du opplever nå. Alt er til det beste! La det skje, og se hvordan mirkaletet utfolder seg uten noen direkte påvirkning fra deg sunny

Lullu
Universet
Universet

Antall Innlegg : 67
Medlem siden : 06.08.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Søn 23 Feb 2020 - 20:01

Lullu skrev:
Terra skrev:Tar gjerne et kort jeg også Smile

Det du trenger å vite: Bevissthetens trollmann

Bevisst tilstedeværelse handler om å iaktta og forholde seg nøytral til det som skjer i verden rundt deg. Dette gjelder også for de omgivelsene du har inne i deg. Hvis du strever inne i deg selv, kan du gå inn i observatørens rolle og oppnå et nytt, kraftfullt perspektiv som nøytraliserer ethvert ubehag eller enhver overdreven oppgløddhet. Du har evnen til å se situasjoner og hendelser klart nå, upåvirket av holdninger eller begjær
Å bære verden som et løstsittende plagg krever at du lærer deg å forstå at ingenting av det som skjer deg, er personlig ment. Mennesker kommer og går, hendelser utvikler seg fra ett stadium til et annet i en kontinuerlig forvandling og forandring, uansett hvor mye du ønsker at de skulle forbli som de var. Bevissthetens trollmann ber deg om å gi avkall på ditt behov for å definere eller begrense det du opplever nå. Alt er til det beste! La det skje, og se hvordan mirkaletet utfolder seg uten noen direkte påvirkning fra deg sunny
Wow! For et flott kort! Tusen hjertelig takk, snille Lullu! cheers
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Terra Lør 19 Sep 2020 - 19:15

Jeg vil gjerne ha et hvis du fortsatt trekker kort? Smile
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Ditt magiske livskart - Page 3 Empty Re: Ditt magiske livskart

Poste by Magos Lør 19 Sep 2020 - 19:19

Jeg tar gjerne et kort jeg også Smile
Magos
Magos
Universet
Universet

Antall Innlegg : 60
Medlem siden : 08.07.2018

Til Toppen Go down

Side 3 av 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet