LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Slik kobler du deg på ditt høyere selv! EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Slik kobler du deg på ditt høyere selv!

2 posters

Go down

Slik kobler du deg på ditt høyere selv! Empty Slik kobler du deg på ditt høyere selv!

Poste by May Fre 18 Jan 2019 - 13:30

Slik kobler du deg på ditt høyere selv! Accele11

Ditt høyere selv er den åndelige delen av deg som sies å "bo" i Eter (den ikke-fysiske verden). Det er din guddommelige gnist. Denne delen av deg hjelper deg med å holde styr på livsformålet og i å være i kontakt med din lidenskap og glede.

Er mitt høyere selv det samme som min sjel?

Ja. Det er den delen av deg som har tilgang til all visdom som er samlet i løpet av de mange livene du har levet, fortid, nåtid og fremtid.

Hva gjør Mitt Høyre Selv?

Ditt høyere selv er som en ren bakgrunns-bevissthet som viser frem sin visdom og retninger om hvor du skal dra nå. Noen ganger kan disse veibeskrivelsene ta en stund å komme inn i tankens bevissthet. Men det finnes måter å få tilgang til ditt høyere selvs visdom direkte ved å omgå sinnet.

Ditt høyere selv er ikke "der ute" i Eter. Jeg vil fremheve ideen om at ditt høyere selv er deg, din bevissthet, i kroppen din.

Det er deg som satte kartet av livet ditt og de tingene du kom hit for å lære om før du selv kom hit. Du hvisker veiledning til deg selv om din høyeste sti og formål. Det er deg som setter opp en mekanisme som du kan bruke som åndelig tilbakemelding om hvor du er på vei i livet ditt.

Er jeg noen gang fraskilt fra mitt høyere selv?

Du kan noen ganger bli fremmedgjort fra ditt Høyre Selv når du ser deg selv som et dårligere vesen, eller når det er andre troer du har som blokkerer deg fra sannheten om hvem du er som en ånd.

Har du noen gang fått et glimt av alle mulighetene som eksisterer for deg? Har du noen gang hatt en følelse av at du er her for å bidra med noe unikt? De er bakgrunns-innspill fra ditt høyere selv.

Hvordan kan jeg være mer i kontakt med mitt høyere selv?

Å koble seg til ditt høyere selv betyr at du lever din Ånden. Det innebærer tre ting.

1. Husk at du er universets barn, med makt til å skape din verden

Du kom hit for å bli inkarnert i det fysiske og for å holde kontakten med din Ånd intakt. Du vil holde kontakten med ditt Høyre selv fordi det er den delen av deg som vet hvor du skal dra og hva du skal gjøre på reisen og hva du skal gjøre for å komme dit. Mange sjeler som er inkarnert her, har allerede ikke denne forbindelsen lenger. De har mistet det fordi de ser seg selv som skille fra Gud eller fra den guddommelige energi som er Skaperen av alle ting. Folk behandler seg ofte som om de er til nåde for en ekstern kraft som styrer livet i livet. Dette er den "normale" måten å være og oppføre seg på.

Å leve i sin Ånd betyr å huske at du er kildeenergi i en fysisk kropp og skaperen av din verden. Kraften i deg for å skape din verden er den samme kraften som skaper verdener. Du kan bruke den kraften til å skape den verden du vil ha.

2. Snakker med deg selv

Du trenger ikke å kontakte ditt høyere selv som en enhet utenfor deg - det er deg! Og du trenger ikke å få en intuitiv lesing for å kontakte din høyere selvtillit (selv om du kan hvis du er spesielt fremmedgjort og ikke vet hvor du er på vei eller hva du vil). Visdommen er inne i deg, hvis du får tilgang til den.

Lytt til dine ønsker. Fremfor alt, vær oppmerksom på dine ønsker.

Å leve fra ditt høyere selv betyr ikke å ofre eller ignorere disse begjærene. Det betyr også å lytte til disse ønskene på daglig basis.

Jeg klarer dagen ved å spørre meg selv hva jeg egentlig vil gjøre nå? '. Du tror kanskje det å spørre meg selv som betyr at ting jeg ikke vil gjøre aldri blir gjort, men det er ikke tilfelle. Jeg blir faktisk regelmessig inspirert til å overvinne utfordringene og de vanskelige oppgavene også, når tiden er riktig, eller jeg tar med noen til å hjelpe meg. Jeg tar mine ønsker som tilbakemelding om hvilken retning jeg vil gå inn i. Og når jeg husker å gjøre det, tillater det meg å leve på en inspirert måte.

Meditere og stille ditt sinn

Den raskeste måten å øve på å få tilgang til ditt sanne selv er meditasjon. Det stenger sinnet og chatteren som forteller deg hvem du er og hva du kan og ikke kan gjøre og være og tar deg rett til det rolige som er ditt Høyre selv. Begynn å meditere ved å bare fokusere på pusten din.

3. Healing - Rydder roten som står mellom deg og ditt sanne selv.

De fleste som trenger helbredelse vet ikke nødvendigvis hva de trenger - de vet bare at de føler seg dårlige. Så hva kan du gjøre hvis du for det meste føler deg dårlig? Hva om du ikke vet hva du skal gjøre for å helbrede det? Du kan bare legge ut meningen om å være så justert som mulig med ditt Høyre selv. Å sette ut den hensikten vil sette deg på en helbredende reise tilbake mot hvem du er.

Hvis du har energien til å være proaktiv, gjør jobben din til å fjerne alt som ikke er i samsvar med hvem du egentlig er.

Den roten jeg refererer til inkluderer mistro slik som "Jeg er ikke god nok", noen tidligere møter med mennesker eller hendelser som får deg til å føle deg dårlig, og eventuelt gi traumer.

Gode vibber fra May


Sist endret av May den Tor 31 Jan 2019 - 23:39, endret 2 ganger (Reason for editing : Skrivefeil)
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Slik kobler du deg på ditt høyere selv! Empty Re: Slik kobler du deg på ditt høyere selv!

Poste by Hennie Lør 19 Jan 2019 - 9:51

Å - det ville vært fint om kom med en meditasjonsvideo om å koble seg på sitt høyere selv May.
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 62

Til Toppen Go down

Slik kobler du deg på ditt høyere selv! Empty Re: Slik kobler du deg på ditt høyere selv!

Poste by May Lør 19 Jan 2019 - 11:37

Det er mulig jeg en dag kommer med egen meditasjonsvideo, men det blir etter at jeg er ferdig med alle kortene i Den Store Arkana under "Mini tarotkurs". Å lage en mediatsjonsvideo krever fullstendig ro og stillhet, og jeg er avhengig av nettopp det for at det skal bli et godt resultat. Men, se ikke bort fra at det en dag kommer.

Det ligger mye bra meditasjoner på youtube om å koble seg på sitt høyere selv.




Den siste fant jeg nå. Jeg skal teste ut denne meditasjonen selv og skrive her hva jeg opplever. Hvis jeg opplever noe og ikke sovner Smile

Så må jeg nevne at det som er skrevet over her ikke er en fasit på å koble seg på sitt høyere selv. Det finnes mange måter å gjøre det på. Hver og en må finne sin måte.
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Slik kobler du deg på ditt høyere selv! Empty Re: Slik kobler du deg på ditt høyere selv!

Poste by Hennie Lør 19 Jan 2019 - 11:47

Takk Smile Skal teste ut meditasjonen i helgen Smile
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 62

Til Toppen Go down

Slik kobler du deg på ditt høyere selv! Empty Re: Slik kobler du deg på ditt høyere selv!

Poste by May Lør 19 Jan 2019 - 12:03

Krysser fingre for deg Hennie Smile Kos deg. Det skal jeg Smile
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet