LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

+3
Beathe
Spåjenta
rystedama
7 posters

Side 3 av 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:20

Skrevet: 30 april 2007 21:15

Tja....at jeg har fått brede for å ikke miste kontroll på noe barn? var det det du tenkte? håper i alle fall ikke jeg mister noen sitt barn...En leser jo av og til i avisen om sånne skandaler som har skjedd i skoler og barnehage der barn har blitt glemt...
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:21

Skrevet: 02 mai 2007 01:25

DRØM
I natt drømte jeg at jeg var ute på reise. Først satt jeg i baksetet i bilen til foreldrene mine og faren min kjørte. Etter en stund tok jeg over kjøringen selv. Lurer på om dette kan bety at jeg er avhengig av foreldrene mine for å klare hverdagen, men etter hvert nå så ordner økonomien seg så jeg klarer det selv....

Ellers drømte jeg at jeg fant masse narkotiske medisiner i noen skap på en lugar på danskefergen...dette synes jeg var stor stas! Meget merkelig...for jeg driver da ikke å interesserer meg for narkorus liksom.... Normalt sett hadde jeg blitt redd om jeg fant noe sånt...og jeg hadde komt til å varslet fra til noen....lurer på hva noe sånt kan bety...I drømmeboken min står det bl.a. at piller kan bety noe en kan avvise eller innta som kan påvirke en på en eller annen måte....Sier meg ikke så mye på en måte...
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Mary Ons 30 Jan 2019 - 21:22

Skrevet: 02 mai 2007 14:59

Den første delen av drømmen ville jeg tolket som deg, at du har vært avhengig av foreldrene dine, men at du nå tar styringa over livet ditt selv.

Du er nå i en reise i din underbevissthet og der finner du noe som stimulerer deg og gjør deg glad
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:23

Skrevet: 02 mai 2007 23:19

Takk for synspunkt Mary!
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:24

Skrevet: 04 mai 2007 09:03

I natt drømte jeg at jeg var på jobb. Vi hadde en eller annen slags aktivitetsdag på skolen jeg jobber. Følte jeg hadde et stort ansvar for å få ting til å fungere, fordi de som egentlig skulle ha ansvar for ulike ting, ikke gjorde noe annet enn å surre ting til for elevene...
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Spåjenta Ons 30 Jan 2019 - 21:25

Skrevet: 04 mai 2007 09:36

Høres ut som om du er frustrert over dine kolleger...
Spåjenta
Spåjenta
Universet
Universet

Antall Innlegg : 57
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:26

Skrevet: 04 mai 2007 10:26

Ja, jeg er jo det i våken tilstand også....
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Mary Ons 30 Jan 2019 - 21:27

Skrevet: 04 mai 2007 13:10

Der er jeg enig med spåjenta. har lest at hvis du drømmer om jobben, så er det en viss sammenheng med det du føler i drømmen og hvordan du føler det i enkelte situasjoner der
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:28

Mary skrev:Skrevet: 02 mai 2007 14:59

Den første delen av drømmen ville jeg tolket som deg, at du har vært avhengig av foreldrene dine, men at du nå tar styringa over livet ditt selv.

Du er nå i en reise i din underbevissthet og der finner du noe som stimulerer deg og gjør deg glad

Skrevet: 05 mai 2007 20:07

Fikk vite før helgen at jeg stiger veeeeeldig mye i lønn til høsten!!! Så her ser en jo at drømmen peker mot en løsriving økonomisk. Ikke at det blir noe hæla i taket, fordi jeg trenger ganske mye mer i mnd for å kunne klare meg..men det ser ut som det akkurat kan komme til å gå opp. Men litt ekstrainntekt i tillegg vil dette bli topp!!!!!
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Mary Ons 30 Jan 2019 - 21:29

Skrevet: 05 mai 2007 20:12

Så flott. Glad på dine vegne Smile
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:31

Skrevet: 07 mai 2007 07:50

I natt drømte jeg at jeg, sina og spåjenta var på en eller annen samling med noe kursing innen ulike "alternative" teknikker. vi var på en gruppe som skulle jobbe sammen i et vist anntall timer før vi skulle møtes i stor gruppe med de andre på kurset. En "gubbe" fra min jobb var også på kurset. Han er i RL (real life) fornermet på meg fordi jeg ikke er interesert i noe forhold. Etter en tid i denne gruppen kom vi til en forsoning der han aksepterte at jeg ikke var interessert.

Nå håper jeg det skjer i RL også..hihi
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:32

rystedama skrev:Skrevet: 09 april 2007 12:55

UKE 15
Drømte at jeg var på den gamle jobben min. Ordna og styra med noen papir. Fant noe som jeg synes var morsomt og fint, men de andre som var der kunne ikke fatte hva som var så spesielt med det...

Hmmmm...lurer sånn på hvorfor jeg driver å drømmer meg tilbake i tid. Jeg vil jo ikke bakover, jeg vil fremover..Er det noe der bake jeg har glemt, som jeg skal komme på?

Skrevet: 07 mai 2007 07:57

Kanskje løsningen kom i går...Jeg så i avisen at min gamle jobb var ledig og de lyste ut etter folk. Min sønn blei helt i fyr og flamme og mente jeg burde søke. Må si jeg kjente på at lysten var der...men så kom jeg på at da blir det mindre lønn, flytting eller pendling, vanskelige boforhold og veldig isolert om vinteren...Tror kanskje drømmen henspeiler til at selv om dette var en flott periode i livet mitt, så var det ikke bare positivt heller...og kanskje det ikke er tid for noe sånt nå...jeg har gått videre og skal ikke tilbake...
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Alve.prinsessen Ons 30 Jan 2019 - 21:33

Skrevet: 07 mai 2007 08:00

Hvordan jobb er dette??

så morro da å finne svaret!!
det har jeg aldri opplevd...
Alve.prinsessen
Alve.prinsessen
Universet
Universet

Antall Innlegg : 45
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:34

Skrevet: 07 mai 2007 08:55

Jeg var styrer i en barnehage. Det var delig å være sin egen sjef, og det var et enormt sosialt miljø. For å si det sånn så gjalt ikke regelen om at en må gå ut for å treffe en kjæreste eller få venner...for de kom på døren! hihihi! Så jeg hadde det utrolig fint. Men det var dårlig lønn og til tider mye ansvar og ting å ordne opp i. Bygden ligger isolert til på vinteren....så tror ikke det er den riktige plassen for meg nå. Sikkert derfor jeg drømte at de jeg jobbet sammen med ikke synes det jeg viste dem var noe å snakke om. Våknet og følte meg skuffet over dem...
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Beathemor Ons 30 Jan 2019 - 21:35

Skrevet: 07 mai 2007 09:37

Jeg kan ikke si noe om drømmen, men du verden - først nå registrerte jeg at du er en sånn pen jente! La merke til avataren
Beathemor
Beathemor
Dommen
Dommen

Antall Innlegg : 20
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Sina Ons 30 Jan 2019 - 21:37

rystedama skrev:Skrevet: 07 mai 2007 08:55  

Jeg var styrer i en barnehage. Det var delig å være sin egen sjef, og det var et enormt sosialt miljø. For å si det sånn så gjalt ikke regelen om at en må gå ut for å treffe en kjæreste eller få venner...for de kom på døren! hihihi! Så jeg hadde det utrolig fint. Men det var dårlig lønn og til tider mye ansvar og ting å ordne opp i. Bygden ligger isolert til på vinteren....så tror ikke det er den riktige plassen for meg nå. Sikkert derfor jeg drømte at de jeg jobbet sammen med ikke synes det jeg viste dem var noe å snakke om. Våknet og følte meg skuffet over dem...

Skrevet: 07 mai 2007 16:44

Tenk om du er sanndrømt nå også. Løp og søk på jobben....er ikke alle steder beilerne kommer på døren*ler*
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:38

[quote="Sina"]
rystedama skrev:Skrevet: 07 mai 2007 08:55  


Tenk om du er sanndrømt nå også. Løp og søk på jobben....er ikke alle steder beilerne kommer på døren*ler*

Skrevet: 07 mai 2007 17:18

Smile Smile Smile Smile


rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:39

Skrevet: 10 mai 2007 19:47

Drøm
Jeg bodde sammen med en fyr (som jeg aldri har sett før) i en leilighet som jeg eigde. Han var inne i leiligheten å ordnet med en oppfinning som jeg ikke fikk være med på selv om det var min ide. Selv var jeg utenfor sammen med noen venner og prøvde å "spionere" for å se hva han egentlig holdt på med.

Vi satt i en mørk krok ute og hadde utsikt til stuevinduet mitt, der vi så noen av hundene mine lekte innenfor. Plutselig så jeg en Huskie (stor hund som ligner på en ulv) sammen med dem. Jeg blei helt livredd for at denne hunden ikke skulle skade mine hunder.
Jeg løp derfor inn i leiligheten for å jage ut hunden. Vennene mine følgde rett bak meg. Da oppdaget vi at denne samboeren min ikke var i stuen. Jeg gikk til soverommet og der lå en fremmed dame sammen med han. Jeg kokte av sinne å brølte at både hun og han skulle komme seg ut av huset i en fei. Det viste seg å være hennes hund. Jeg var så rasende jeg holdt på å sprekke. Denne samboeren min så ikke ut til å bry seg om å bli oppdaget med en elskerinne på soverommet. Stilt og rolig tok de med seg hunden hennes og gikk, mens jeg og vennene mine kjefta og ropte....

så våknet jeg! Var rasende...men så kom jeg på at jeg ikke kjente denne personen...så kan ikke være sint på han...hihi
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:40

Skrevet: 11 mai 2007 19:42

Drømte at jeg og foreldrene mine var på tur ved en kjempestor gammel kirke ute på landet. Det var en steinkirke.
Vi gikk tur rundt kirken og møtte en rar mann som lagen noen vakre kunstverk av gress, som han hengte opp i et eldgammelt stort tre. Jeg fikk låne nøkkelen til kirken for å hente noe (husker ikke hva). Da jeg kom inn dreiv en gruppe med guider å øvde seg på hva de skulle si til turister som snart skulle komme dit.
Da kom en ung dame bort til meg og sa hun ikke fikk det til. Jeg tok henne med på en tur rundt kirken og viste henne spennende steder jeg hadde oppdaget.
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Mary Ons 30 Jan 2019 - 21:41

Skrevet: 12 mai 2007 17:04

Det virker som du har oppdaget noen hellige rom i ditt indre, der du er kreativ og kunstnerisk og dette vil du gjerne vise til andre, eller hjelpe/guide dem, så også de kan oppdage det samme som deg.
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Alve.prinsessen Ons 30 Jan 2019 - 21:41

Skrevet: 12 mai 2007 18:31

Er enig med Marry jeg. Høres veldig fornuftig ut...
Alve.prinsessen
Alve.prinsessen
Universet
Universet

Antall Innlegg : 45
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:42

Skrevet: 13 mai 2007 14:20

Ja, vi for se...vet ikke helt hva jeg har oppdaget, men det vil vel vise seg
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by rystedama Ons 30 Jan 2019 - 21:43

Skrevet: 13 mai 2007 14:25

Drøm natt
Drømte at jeg var i huset til foreldrene mine, og at jeg oppdaget noen skumle skygger utenfor huset. Først tenkte jeg at dette ikke var farlig fordi det sansynligvis var bare ånder som viste seg for meg, men så oppdaget jeg at det faktisk var ordentlige personer som satt ute i hagen med våpen og planlagte et angrep mot noen. De oppdaget at jeg stod i vinduet og tittet på dem og truet med knyttenever og våpen. Jeg trakk meg lenger inn i huset og ble kjemperedd. Da våknet jeg og undret meg over hvorfor jeg ikke bare ringte politiet...
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Mary Ons 30 Jan 2019 - 21:44

rystedama skrev:Skrevet: 13 mai 2007 14:20

Ja, vi for se...vet ikke helt hva jeg har oppdaget, men det vil vel vise seg

Skrevet: 13 mai 2007 14:33

Det manifesterer seg sikkert etter en stund. Når jeg leser i mine "gamle drømmebøker" ser jeg at det kan ta opptil et år,og noen ganger mye kortere eller lengre tid før det manifesterer seg
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE - Page 3 Empty Re: DRØMMEDAGBOK FOR E.RYSTE

Poste by Mary Ons 30 Jan 2019 - 21:45

rystedama skrev:Skrevet: 13 mai 2007 14:25

Drøm natt
Drømte at jeg var i huset til foreldrene mine, og at jeg oppdaget noen skumle skygger utenfor huset. Først tenkte jeg at dette ikke var farlig fordi det sansynligvis var bare ånder som viste seg for meg, men så oppdaget jeg at det faktisk var ordentlige personer som satt ute i hagen med våpen og planlagte et angrep mot noen. De oppdaget at jeg stod i vinduet og tittet på dem og truet med knyttenever og våpen. Jeg trakk meg lenger inn i huset og ble kjemperedd. Da våknet jeg og undret meg over hvorfor jeg ikke bare ringte politiet...

Skrevet: 13 mai 2007 14:35

Kan det være noe i ditt daglig liv som skremmer deg eller engster deg? som f.eks jobb - økonomi - mann?
Mary
Mary
Universet
Universet

Antall Innlegg : 56
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Side 3 av 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet