LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Kan alle fjernheale? Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Kan alle fjernheale? EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Kan alle fjernheale? EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Kan alle fjernheale? EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Kan alle fjernheale? EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Kan alle fjernheale? EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Kan alle fjernheale? EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Kan alle fjernheale? EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Kan alle fjernheale? EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Kan alle fjernheale? EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Kan alle fjernheale?

5 posters

Go down

Kan alle fjernheale? Empty Kan alle fjernheale?

Poste by Gemini Tir 12 Feb 2019 - 21:40

Lurer på om alle kan fjernheale og hvordan går man frem i såfall?

Skader jo ikke å prøve for man får vel ikke gjort noe skade om man ikke får det til.

Gemini
Forbindelsen

Antall Innlegg : 13
Medlem siden : 21.12.2018

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by May Tir 12 Feb 2019 - 22:05

Hei i kvelden Gemini Smile

Ja, alle kan lære seg å heale. Vi er alle fra den samme kjernen og ergo har vi alle samme muligheter.

Jeg skal forsøke å få tid til et enkelt healing møte her i forumet hvor jeg viser hvordan vi lett kan finne energien/healingenergien og begynne å sende.

Healingenergien er ren kjærlighet og er ikke ment å gi skade. Tvert imot Smile

Er du interessert i healingenergi, vil du lett komme i kontakt med healingfrekvensene og begynne å ta den i bruk Smile

Det er enklere enn du kanskje tror 3Hjerter
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by Gemini Fre 22 Feb 2019 - 18:43

Jeg ønsker iallefall å vite hvordan man skal gå frem, hva jeg skal gjøre, hva jeg skal visualisere (om noe) etc. Det er jo ofte man har mennesker i sin nærhet som kunne trengt en dose healing, men vet jo ikke om det er noe jeg får til eller om det virker. Skulle gjerne ha gjort et forsøk iallefall

Gemini
Forbindelsen

Antall Innlegg : 13
Medlem siden : 21.12.2018

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by Terra Tor 28 Mar 2019 - 1:43

Så spennende! Dette må jeg følge med på. Jeg er innviet i reiki 3 og kan fjernhealing, men er empat og orker for tiden ikke å bruke healingen aktivt. Har medfødte evner. Men det var ikke før en healer og klarsynt fortalte meg dette, at jeg for første gang prøvde å gi healing til dyr. Jeg føler andres smerte på egen kropp. Noe jeg selv fant ut, før jeg lærte meg healingteknikken reiki, og før den synske hadde fortalt meg at jeg hadde healingevnen i meg medfødt. Det virket, og siden gikk jeg på kurs og lærte meg reiki som supplement. Når dyr kan blir friske ved healing gjør det at jeg har troen på at healing kan hjelpe på med mye. Både for folk og dyr.

May, husker du da vi hadde healing hver mandag her på forumet? Haha, og jeg hadde ikke fått med meg en mandag det ble avlyst og la meg godt til rette på sofaen og fikk masse god healing... Og det gjorde jeg også, for jeg kjenner jo energier selv også. Trenger ikke søkepinner for å si det sånn. Men greia var jo at du ikke sendte bevisst healing til oss på forumet den dagen. Men en utveksling må ha skjedd likevel. Jeg må le! Razz
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by Asbjørn Man 8 Apr 2019 - 13:32

Healing er en av universets egne energier, eller kansje heller en del av et totalbilde av universets energier. Spørsmålet er om ikke den energien er altomfattende, men vi mennesker skal "kategorisere".
Personlig måtte jeg innom kvantemekanikken, for å få en slags "logisk" forklaring på de tingene som skjer, siden jeg i utgangspunktet er tekniker og datageek. Der er jo alt "logisk", alt kan forklares vitenskapelig.
Men heldigvis oppdaget jeg kvantemekanikken, og da var det endel ting som falt på plass for meg.
I kvantemekanikken skjer ting som overhodet ikke er mulig å forklare vitenskapelig, vi ser ting som skal være umulig.
Einstein sa faktisk om et av kvantemekanikkens fenomen følgende:
"A spooky reaction on a distance" .
( google søk om det fenger : https://www.google.com/search?q=A+spooky+reaction+on+a+distance )
I dette tilfellet snakker vi om "quantum entanglement" - eller kvantesammenfiltring på norsk.
Videoer som omhandler det, finner du her:
https://www.youtube.com/results?search_query=quantum+entanglement

Ok, hva har dette med HEALING å gjøre da, og ikke minst FJERNHEALING ?
Faktisk ganske mye, om jeg er på rett spor !
I kvantemekanikken så som i den åndelige verden, så eksisterer ikke TID slik vi kjenner den !  Som bibelen sier "For Herren er en dag lik tusen år, og tusen år er lik en dag! "
Dette henger jo ikke på greip i den logiske verden.
Nei, - men jeg har et lite eksperiment som kan hjelpe deg å "se" litt hvordan det virker - i den åndelige verden sier man at alt skjer i samme nå.  - Hallo ?? Wink
Eksperiment:
Ta en vanlig kam, og se tindene på den.
Tell tindene, som om de er minutter.
Da er det veldig lett å se minutt for minutt ( dog ikke NRK sin Wink ) på kammen.
Så hold kammen på nesten en armlengdes avstand, og snu den slik at du ser den på langs, MED ETT ØYE. Første tind skal sammenfalle med siste tind.
Ta så et ark med andre handa, og la kammen "fange" arket.
Fortell så hvor mange tinder inn på kammen ble arket fanget ?
Du må faktisk snu på kammen, slik at du ser siden av den, og de forskjellige tindene, før du kan gi et godt svar.
Med andre ord, sett fra rette vinkelen, kan du ikke svare hvor langt ut på kammen arket sitter mellom to tinder.
Viktig her er å bruke kun ett øye, fordi vi kan se dybde når vi bruker begge.
Eksempelet er en enkel måte å forklare den åndelige dimensjon, eller kvantedimensjonen, som jeg tror vi snakker om.
Siden TID ikke eksisterer på vår måte der, har heller ikke avstand noe å bety, fordi det skjer i samme nå, akkurat som med EInsteins "Spooky Reaction on a distance".

Personlig når jeg sender healing, så henter jeg energi fra den åndelige verden, og dens intelligens.
( altså fra kvante-verdenen - om jeg er på rett spor).

INTENSJONEN med det vi gjør er det viktigste, det å visualisere- eller lage seg et mentalt bilde av det som skjer.
Selv ser jeg for meg at jeg har en trakt stående på hodet, plassert på kronechakra. Så henter jeg sollys ( trenger ikke se sola), og sender det ned i trakta.
Denne energien går så ned forbi hjertet( hjertechakra - kjærligheten), og ned til mellomgulvet, før den sendes ut til armene, og stråler ut i handflata.
Kan alle fjernheale? Hands-of-light-small
Jeg ser det som om jeg er som ei takrenne, og om Lyset ( Himmelen, Vårherre, Allah, osv) tillater, så "regner det" - dvs energien strømmer.
Det er dessverre slik at det er ikke alltid at healing skal sendes, - på grunn av livsplanen til den det gjelder.
Derfor ber jeg og om at healingen skal sendes "frøken x", og om det ikke tillates, så send den videre til moder jord.
Da har iallfall min aktivitet litt å bety likevel.
Som sagt, tid - avstand - betyr lite. For healingen er en åndelig energi, og den finnes i den åndelige dimensjonen.
( på kvantenivået ??)
Fokuser på hvem som skal motta.
Og jeg for min del trenger ikke mange referanser til personen.
Om det er en "venn av Terra" ( Hei, Terra ! Wink )  så holder det for meg. Terra vet hvem, og dermed vet og universet / lyset hvem.
Siden universet er ALTET - alt som er. Et INTELLIGENT alt.
Så om en eller annen skriver "Kan du sende meg healing?" - så vet universet hvem som skrev det spørsmålet jeg svarer på.

Mange ønsker å ha litt mer "kontroll" - gjerne litt mer opplysninger, og det er helt greit ! VI jobber forskjellig, fordi vi ER forskjellige.
Det som er min metode er kansje ikke din !
Men - det som er så fantastisk er at det spiller ingen rolle !
Sjamanen i sørafrika, Heksedoktoren hos Indianerene, Noaiden hos samene, Presten i statskirka, presten i den katolske kirka, alle får det til !
Det som er viktig er at vi har intensjonen om å få det til !

Altså : Hvorfor gjør du ritualene ( om du har noen )?
Jo, fordi det er DIN måte.
Det er altså ingen feil måte, så lenge man jobber med LYSET,
selv ikke det navnet man har på denne energien betyr så mye,
det er intensjonen - hensikten med det man gjør som teller.

Om vi snakker healing, hjelpe ånder videre ( populært kalt husrens), osv, så er det intensjonen som teller.
Ved husrens så bruker jeg egenskaper ved Lyset ( Vårherre, eller hva du vil), omtrent som om jeg ber deg om å låne meg ei hand, for å holde noe jeg skal feste på vegge.
På samme måte som vi har mange egenskaper, noen har flott sangstemme, noen spiller gitar, noen maler, og noen er forfattere,
så har og Lyset mange egenskaper.
EN måte å forklare disse på er Erkeengler. Egenskaper ved Lyset som følger i mange trosretninger.
Men på samme måte som jeg takker deg for lånet av handa, og jeg fikk saken på plass på veggen, og ikke takker handa di,  så takker jeg Lyset for lån av disse egenskapene jeg ber om.
Dersom dere ønsker kan jeg gå mer inn på det i et annet innlegg, tror dette er langt nok Wink

A


Sist endret av Asbjørn den Man 8 Apr 2019 - 13:35, endret 1 gang (Reason for editing : bilde link)

Asbjørn
Den hengte mann
Den hengte mann

Antall Innlegg : 12
Medlem siden : 27.01.2019
Age : 66
Bosted : Florø

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by Asbjørn Man 8 Apr 2019 - 13:37

Ps, angående det å sende healing:
Hva skjer med et sugerør du drikker kakao av ?
Jo, det legger seg kakao på innsida sugerøret.
Slik er det med healing også, når du sender healing, og henter den fra unvierset, så vil det dryppe litt på deg selv også !
Smile

A

Asbjørn
Den hengte mann
Den hengte mann

Antall Innlegg : 12
Medlem siden : 27.01.2019
Age : 66
Bosted : Florø

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by Terra Man 8 Apr 2019 - 13:56

Hei, Asbjørn! sunny
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by Asbjørn Man 8 Apr 2019 - 14:06

Terra skrev:Hei, Asbjørn! sunny
Laughing

Asbjørn
Den hengte mann
Den hengte mann

Antall Innlegg : 12
Medlem siden : 27.01.2019
Age : 66
Bosted : Florø

Til Toppen Go down

Kan alle fjernheale? Empty Re: Kan alle fjernheale?

Poste by La ella Tir 30 Apr 2019 - 23:41

Så spennende Asbjørn, takk ♥

La ella
Paven
Paven

Antall Innlegg : 5
Medlem siden : 30.04.2019

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet