LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Min mann er ingen gammel dame Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Min mann er ingen gammel dame EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Min mann er ingen gammel dame EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Min mann er ingen gammel dame EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Min mann er ingen gammel dame EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Min mann er ingen gammel dame EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Min mann er ingen gammel dame EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Min mann er ingen gammel dame EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Min mann er ingen gammel dame EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Min mann er ingen gammel dame EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Min mann er ingen gammel dame

3 posters

Go down

Min mann er ingen gammel dame Empty Min mann er ingen gammel dame

Poste by Terra Tor 28 Mar 2019 - 1:53

Fra dagboken til Terra Fredag 22 Februar 2019

Jeg må bare fortelle dere noe morsomt som skjedde meg i forrige uke. Jeg var helt i ørska fordi jeg var trøtt og det var på natten.

Plutselig sto det en person rett foran sengen ved fotenden min. Jaja tenkte jeg, det er vel mannen min som har stått opp.
Men så snudde jeg på hodet og så at han lå jo og sov ved siden av meg.

Jaja tenkte jeg søvnig og snudde meg og sovnet igjen. Men tenkte, halvt i søvne, at jammen, det der var jo ikke mannen min når jeg tenkte etter. Det var en gammel dame som sto der. Haha! Razz Hun hadde en sånn blomstrete forklekjole de hadde før i tiden vet dere, og grått hår, satt opp i en stor topp bakpå hodet. Hun var jo lett gjennomskinnelig også da, så klart, i og med at hun ikke lenger hører til oss vanlige levende.

Måtte jo le. Hvem hun var aner vi ikke. Tror dere vi fikk oss en god latter på morra'n når jeg fortalte det eller! Laughing  

Hilsen en lattermild Terra  
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Min mann er ingen gammel dame Empty Re: Min mann er ingen gammel dame

Poste by Gry Lør 6 Apr 2019 - 5:17

Wooow!.. En ting er iallefall sikkert; Om dette hadde skjedd meg, ville episoden vært fullstendig blottet for alle referanser til søvnighet i det øyeblikk jeg innså at det befant seg en fremmed på soverommet, for ikke snakke om en fremmed fra 'den andre siden' Laughing
Det er vel ikke akkurat vanlig at besøkende fra 'den andre siden' lar det bli med bare en liten snarvisitt innom heller, er det vel?..
Gry
Gry
Universet
Universet

Antall Innlegg : 22
Medlem siden : 02.04.2019
Bosted : Almost on top of the world..

http://gryende.blogg.no

Til Toppen Go down

Min mann er ingen gammel dame Empty Re: Min mann er ingen gammel dame

Poste by May Lør 6 Apr 2019 - 11:21

Det skjer en transformasjon til søvnighet i opplevelsen til Terra. Hun blir oppmerksom til opplevelsen, men hun er ikke i stand til å respondere på den slik hun ville gjort i en våken tilstand. Det hele kan utarte seg til en drømmende ting hun ser hvorpå hun fortsetter og sove, men opplevelsen brenner seg fast i minnet og huskes når hun våkner. Da vil følelsen i kroppen merke at dette skjedde på virkelig.

Jeg vil fortelle en sann historie som er veldig lik. For et par uker siden fikk jeg besøk av et bekjent par på døren. De var forskrekket begge to etter nattens opplevelser og håper jeg kunne hjelpe dem med hva som hadde skjedd.

Natten som var mintes kona at hun ble klasket hard til slik at hun føk ut av sengen. Hun fomlet seg opp i sengen igjen og spurte sin mann om: hva var dette, hvorpå hun i halvt søvnig svime fortsatte å sove. Om morgenen mintes hun dette, samt en eldre bestemorlignende skikkelse med strenge øyne, grått krøllet hår som nesten rakk ned til skuldrene og en eim av røyklukt. Mannen hennes våknet av bråket da kona falt i gulvet og så henne krabbe opp i sengen igjen. Han fikk ikke sove. Han hadde gått rundt i hele huset for å sjekke om det var noen der. Han følte bare at noen var der, men ikke hva eller hvem. Det tok lang tid før han fikk sove igjen. Han tror vanligvis ikke på slikt, men denne natten fikk han noe å gruble på. Hva var dette?

På vei til biblioteket dagen etter (dem kjøre forbi der jeg bor) sier kona: det skulle vært gøy å snakket med May om dette. Mannen svingte på rattet og kjørte rett til meg. Da skjønner dere - at han virkelig trodde på at her var det noe utenom det vanlige Smile
Jeg skal ikke gjengi alt det jeg tok inn fordi det er uvesentlig i denne sammenheng, jeg lar det koke ned til at kvelden før, var paret på reise hjem fra en lengre reise. De har alltid tatt en telefon hjem til mannens mor for å fortelle at dem har kommet vel hjem fordi hun er meget engstelig når paret er på lengre kjøretur. Men denne kvelden sier kona: nei, vi venter med å ringe til i morgen. Mannen svarer: ok. Den som var på besøk hos dem den natten var mannens mormor som var sint på kona fordi dem ikke hadde ringt hans mor.

Kona forteller meg senere at når de reiste fra meg, ba hun mannens mormor om unnskyldning og bedyret at det aldri skulle skje igjen. Mannen tror nå på at det finnes mer mellom himmel og jord Smile Det har hvert helt stille etterpå Smile
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Min mann er ingen gammel dame Empty Re: Min mann er ingen gammel dame

Poste by Terra Lør 6 Apr 2019 - 16:59

Når vi først er inne på dette temaet, kan jeg jo fortelle om en annen episode som skjedde meg for en del år siden.

Min mann hadde alt lagt seg og hadde sovnet. Jeg tuslet inn på soverommet og hadde ikke lyset på, da jeg ikke ville vekke mannen min. Og i det jeg er på vei rundt sengen og skal til å gå mot min side av sengen, støter jeg plutselig på en fyr som kommer motsatt vei - altså mot meg. Det var jo mørkt, så sammenstøtet var uunngåelig for oss begge. Det vil si, jeg er ikke helt sikker på om han var helt klar over at jeg gikk der mot ham. Jeg så i alle fall ikke ham i mørket før sammenstøtet og det var faktisk helt fysisk. Han var mer grå/ullen i skikkelsen, men det merket jeg ikke før jeg altså gikk rett inn i ham. Bryst til bryst så og si.

Jeg var temmelig trøtt, og kvapp bare så vidt til, og slang ut et stille: "Å, unnskyld!" Laughing
Akkurat som om en skulle komme til å støte borti noen vanlige levende. Jeg ble jo så paff. Hadde jo ikke ventet å støte på noen der. Mannen min så jeg lå og sov, det så jeg fra lysstrimen fra utenfor soverommet, så det visste jeg før jeg gikk inn der. Og i og med at jeg var sistemann som gikk runden og sjekket vinduer og dører og at alt var låst og i orden, så visste jeg at det ikke var noen uvedkommende, eller gjester der for den saks skyld. Bare husets vanlige beboere. Men ved sammenstøtet sa jeg da helt automatisk, å, unnskyld. Og liksom prøvde å slippe mannen forbi. Jeg må le Razz

Jeg blir ikke redd ved sånne anledninger, for jeg har fått mange besøk fra den andre siden. Det høres kanskje rart ut, men man blir egentlig nokså vant til det med tiden. I og med at jeg har hatt det slik siden jeg var barn. At jeg ser og vet ting andre ikke ser. Og jeg tror dette var en mann som hadde bodd der før oss. Grunnet at Lena Ranehag også hadde sett at det var en som gikk igjen hos oss og ikke hadde gått over til åndeverdenen ennå. Så jeg fikk ført ham over. Og det er ikke før jeg leste det jeg nettopp skrev at jeg faktisk skjønte at det måtte være ham. Jeg visste at det var en mann. Jeg føler slikt og ser det for meg også. Og her skulle jeg faktisk til å skrive at jeg ikke visste hvem denne mannen var. Men nå tror jeg at det er oppklart her og nå. Lena bare bekreftet det vi selv hadde gått og følt på. En mann som sto og pustet meg i nakken da jeg var på pc' en, en skygge som gikk forbi i gangen og en mann som gikk utenfor og vi kunne både se og høre ham. Da han gikk over, ble det helt stille etter en 14. dagers tid.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet