LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Forum-admin May Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Forum-admin May EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Forum-admin May EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Forum-admin May EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Forum-admin May EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Forum-admin May EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Forum-admin May EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Forum-admin May EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Forum-admin May EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Forum-admin May EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Forum-admin May

2 posters

Go down

Forum-admin May Empty Forum-admin May

Poste by May Tor 21 Jun 2018 - 17:18

Hei alle vakre sjeler Smile

Det er ikke nødvendig at jeg skriver om det jeg arbeider med her. Det kan du lese i linken under innlegget ved å klikke på signaturen min som er markert lilla.

Jeg er vel blitt det som kalles godt voksen nå (50 +) Shocked Very Happy

Bor på Romerike i Akershus. Har to sønner som for lengst har flyttet hjemmefra. De har til sammen gitt meg foreløpig 3 barnebarn som denne våren har fylt 10 og 12 år gamle   Very Happy

I tillegg til å arbeide som klarsynt på teletorg, er jeg utdannet soneterapeut og lymfemassør. Dagene flyr avsted. Nå er det sommer og sommerferie og det merkes på at det blir litt mindre behandlinger. Det er helt greit fordi jeg får tid til å ta vare på meg selv. Jeg bruker fritiden til meditasjoner og videreutvikling av meg selv.

I min videreutvikling er det viktig å være sammen med likesinnede som gir meg positivitet i hverdagen. Jeg tror vi alle trenger å sile ut vennskap som tappes for energi noen ganger. Være snille med oss selv og gi oss rom for glede ved å være rundt positive energier. Dette er et tema som jeg tror mange tenker på iblant og som kan gi dårlig samvittighet. Tenke på seg selv, går det an da? Da blir jeg sett på som selvopptatt? Ikke sant? Nei - det er forskjell på å være selvopptatt å det å ta vare på seg selv. Her er kunsten å finne balansen og den må hver og en finne selv. Noen trenger kanskje veiledning for å finne denne balansen, og da skal du få det. Jeg skal hjelpe deg så godt jeg kan her i forumet.

Jeg ønsker dere alle en fin sommer og håper vi sees masse her i forumet  sunny  flower
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Forum-admin May Empty Re: Forum-admin May

Poste by Alice Tor 21 Jun 2018 - 23:33

Du May du May. Når du har litt tid til overs til deg selv er du igang med nye prosjekter som nytt forum. Forumet er fint. Det er ikke det. Hva med å slippe skuldrene ned, lukke datamaskinen, skru av fjernsynet og nyte tiden uten å gjøre noe som helst? Litt moralsk prek må du regne med fra meg når du inviterer meg hit Laughing
Alice
Alice
Forbindelsen

Antall Innlegg : 13
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Forum-admin May Empty Re: Forum-admin May

Poste by May Fre 22 Jun 2018 - 0:22

Alice skrev:Du May du May. Når du har litt tid til overs til deg selv er du igang med nye prosjekter som nytt forum. Forumet er fint. Det er ikke det. Hva med å slippe skuldrene ned, lukke datamaskinen, skru av fjernsynet og nyte tiden uten å gjøre noe som helst? Litt moralsk prek må du regne med fra meg når du inviterer meg hit Laughing

Heisann Alice. Er det du som er her og holder moralprat til meg så jeg ikke nattro får? Laughing Laughing Laughing

For meg er det healing å arbeide med et slikt prosjekt. Det kjennes ut som der er en åpen kran som hele tiden gir påfyll av energi. Det blir aldri tomt. Som en regnbue som fyller meg med alle regnbuens farger. Chakra fargene. Det er energibombe det Smile
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet