LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv?

3 posters

Go down

Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? Empty Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv?

Poste by Spåjenta Tir 3 Jul 2018 - 17:47

Skrevet: 10 april 2007 00:29

Lurer på om det er noen som har opplevd noe lignende som jeg gjør...

Jeg har i flere år følt et bånd til en mann som jeg har hatt sterke følelser for, ikke bare pga følelsene men fordi jeg har følt at det er noe som binder oss sammen på en måte. På Dovre-treffet fikk jeg bekreftet noe jeg lenge har hatt mistanke om, at vi har kjent hverandre i tidligere liv. Der kom det frem at han var broren til søstrene Remloe.

Det som jeg syntes var litt underlig for et par år tilbake (da han og jeg sto hverandre veldig nær), var at jeg følte han kunne ane om jeg ikke hadde det bra. Hvis jeg var litt deppa eller sliten, så var jeg nesten garantert å få høre fra han. Dette kunne selvsagt vært tilfeldig, vi hadde jo ganske regelmessig kontakt.

I det siste har vi ikke hatt noen særlig kontakt, det er vel etpar måneder siden sist og tonen mellom oss har også blitt ganske så mye kjøligere.

MEN, etter å ha hatt en forferdelig påske med mye ubehag og annet vondt, så våkner jeg idag av at det tikker inn en sms på mobilen fra han! Etter noen sms'er frem og tilbake, så ender det med at vi har en laaang og meget hyggelig samtale på tlf utpå kvelden.

Er dette bare tilfeldigheter? Eller er det en slags "link" mellom oss som gjør at vi alltid er der for hverandre når det trengs?

Er takknemlig for synspunkter.
Spåjenta
Spåjenta
Universet
Universet

Antall Innlegg : 57
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? Empty Re: Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv?

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 17:48

Skrevet: 10 april 2007 06:29

hei spåjenta, det er nok en link mellom dere ja, har den samme opplevelsen selv meden person. der er det kommet frem at jeg var moren til denne personen i tidligere liv.

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? Empty Re: Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv?

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 17:49

Skrevet: 10 april 2007 10:31

Jeg tror ikke dette er tilfeldigheter. Enkelte personer har spesielle bånd som gjør at en tiltrekker hverandres oppmerksomhet på en helt spesiell måte. Jeg har også en slik person. Hvordan dette henger sammen, om det er tidligere liv (det tror jeg) som styrer det eller om det er bestemt på andre måter kan en vel ikke med sikkerhet vite. Det jeg vet er at når jeg var til håndanalyse, kunne håndleseren fortelle meg når tid jeg traff denne personen, at vi har har hatt nær kontakt de siste årene, og at enten han eller en ny person av dette slaget vil komme sterkt inn i livet mitt i løpet av de neste årene.
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv? Empty Re: Tilfeldighet....eller bånd fra tidligere liv?

Poste by Spåjenta Tir 3 Jul 2018 - 17:50

Skrevet: 10 april 2007 18:32

Takk for tilbakemeldinger!

Noe er det iallefall.....og for øyeblikket bare nyter jeg
Spåjenta
Spåjenta
Universet
Universet

Antall Innlegg : 57
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet