LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Erfaring med nisser? Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Erfaring med nisser? EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Erfaring med nisser? EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Erfaring med nisser? EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Erfaring med nisser? EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Erfaring med nisser? EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Erfaring med nisser? EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Erfaring med nisser? EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Erfaring med nisser? EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Erfaring med nisser? EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Erfaring med nisser?

+2
Spåjenta
Sina
6 posters

Go down

Erfaring med nisser? Empty Erfaring med nisser?

Poste by Sina Tir 3 Jul 2018 - 19:06

Skrevet: 23 feb. 2008 16:50

Hei noen som har erfaring med nisser?? kladden...ikke julenissen jeg mener nei:) Min mann så en i går...og så han da som fornekter alt innen det alternativ
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by Spåjenta Tir 3 Jul 2018 - 19:07

Skrevet: 23 feb. 2008 23:15

Jeg har sett nisser stadig vekk.
Spåjenta
Spåjenta
Universet
Universet

Antall Innlegg : 57
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by Sina Tir 3 Jul 2018 - 19:08

Skrevet: 24 feb. 2008 02:43

jeg har vel egentlig ikke helt trodd på at de finnes, men så lenge det er han som har sett en så endrer jeg min tvil Smile

Jordiskesom det finnes mange av eller ordentlig nisser, spåjenta??
Sina
Sina
Universet
Universet

Antall Innlegg : 53
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by Spåjenta Tir 3 Jul 2018 - 19:09

Skrevet: 24 feb. 2008 03:11

Ordentlige nisser! De er opptil en halv meter høye og fulle av fanteri. Smile
De reparerer ting og de gjemmer ting, bare på gøy. Very Happy
Spåjenta
Spåjenta
Universet
Universet

Antall Innlegg : 57
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 19:10

Skrevet: 24 feb. 2008 10:42

hehe joda sina jeg tror på julenissen, og jeg tror også på de små luringene som hjemmer ting til stadighet. Og ikke bare gjemmer de ting, de flytter om på mangt og meget. Min bestefar påstod alltid at han ble bært hjem av småfolket -som han kalte de- engang han fikk utrolig rygg vondt og ikke kalrte å gå selv. Bestemor fant ham på trappa da hun skulle ut etter vann. De helte aldri ut vann og spesielt varmt vann uten å rope og varsle småfolket først. Dette var en helt naturlig del av deres hverdag og min oppvekst. Så nisser og småfolk tror jeg på

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by Terra Tor 29 Nov 2018 - 13:39

Det er så fint å lese deres erfaringer. Fikk lyst til å dele med dere mine opplevelser rundt naturfolket.

En gang for mange år siden så jeg en nisse på høylys dag, rett foran et rekkehus i byen. Han var kraftig bygget og med helt røde klær og rød, spiss hatt, og han drev og gravde utenfor i en liten hage foran huset der. Ingen andre så ham, de gikk rett forbi. Jeg sto på den andre siden av veier og stoppet opp for å se. Jeg trodde ikke mine egne øyne, jeg trodde de bare fantes i eventyrene. Men de lever i en annen dimensjon, som vi av og til kan få et glimt inn i. Jeg ble veldig glad og følte det som en stor gave. Til slutt måtte jeg bare gå videre, og da jeg igjen snudde meg var han borte. Jeg så ham ikke mer. Jeg har dessverre ikke sett nisser flere ganger.

Tror også at jeg har skimtet noe jeg mener må være små fairies, altså disse små blomsterfeene med vinger. Men jeg ser dem ikke tydelig, mer sånn at jeg så vidt skimter noe som liksom flyr bortover fra blomst til blomst og sitter der en stund, før det flyr videre. Bare som noe ganske smått som flyr fra blomst til blomst i stuen her. De elsker visst blomster og planter og passer visst på dem i følge Doreen Virtue. Så jeg er optimistisk og håper og tror det er små Tingelinger som flyr rundt her.

De er som små engler som passer på det som vokser og gror både inne og ute i følge Doreen Virtue. Man tror jo det bare er eventyr. Helt til man ser det med egne øyne, og knapt tror hva en ser. Men jeg ser dem som sagt ikke tydelig, men føler sterkt på at det er de som flyr rundt. Jeg ser dem merkelig nok ikke ute, bare inne i stuen.

Jeg fikk også besøk av en alv en gang. Skimtet henne bare så vidt der hun plutselig sto ved siden av meg inne på soverommet. Jeg holdt på å re opp sengen og hun liksom ga meg beskjed, sånn at jeg fikk det inn som tanker, at nå kommer frosten snart. Da dekket jeg til plantene ute og tok inn tomater mm. Og ganske riktig - et par dager etter kom den første frostnatten. Så hun hjalp oss med å redde inn grønnsaker, for frosten var ikke ventet på lang tid enda. Jeg ble jo kjempeglad og sendte henne siden mange gode tanker og varme følelser. Jeg har aldri sett henne igjen. Jeg fornemmet at hun bare var litt lavere enn meg, ikke mye, og hadde lyst, langt hår til midjen omtrent. Vakker som få og nesten gjennomskinnelig.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by Hennie Lør 5 Jan 2019 - 5:02

Jeg har aldri opplevet å se eller føle nisser. Noen som har lest bokenserien "Isfolket" til Margit Sandemo? Jeg har lest hele serien og husker jeg ble missunnelig på henne fordi hun kunne se nisser og skrømt.
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 62

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by May Lør 5 Jan 2019 - 6:09

Hvis dere er på facebook - klikk på linken så får dere se ekte bevis på at nisser finnes Smile

https://www.facebook.com/skjeridrobak/videos/204227400497901/
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Erfaring med nisser? Empty Re: Erfaring med nisser?

Poste by Terra Lør 5 Jan 2019 - 11:03

Ja, jeg har lest hele sagaen om isfolket og flere enkeltstående bøker av Margit Sandemo. Bare elsket den serien.

Hehe, var jo fin den nissen da Laughing
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet