LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Livet..... Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Livet..... EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Livet..... EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Livet..... EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Livet..... EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Livet..... EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Livet..... EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Livet..... EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Livet..... EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Livet..... EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Livet.....

2 posters

Go down

Livet..... Empty Livet.....

Poste by May Fre 1 Feb 2019 - 14:18

Her legges visdomsord om livet.


Sist endret av May den Lør 2 Feb 2019 - 20:15, endret 1 gang
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Livet..... Empty Det er jeg som bestemmer

Poste by May Fre 1 Feb 2019 - 16:49

Livet..... Spatje11

Det er jeg som bestemmer hvordan livet mitt skal være.​

Jeg kan si Ja
Jeg kan si Nei
Jeg kan si Kanskje
Jeg kan til og med skifte mening.
Når som helst.
Så ofte jeg vil.
Selv i dette øyeblikk.

Disse ordene jeg likte jeg svært godt Smile
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Terra and Magos like this post

Til Toppen Go down

Livet..... Empty Re: Livet.....

Poste by Terra Lør 2 Feb 2019 - 0:03

Bare så herlig May. Den likte jeg også!  sunny
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Livet..... Empty Re: Livet.....

Poste by May Lør 6 Apr 2019 - 11:36

Vi bygger det gode i oss,
når vi gjør gode ting omkring oss.

Loveheart
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Livet..... Empty Re: Livet.....

Poste by Terra Fre 17 Sep 2021 - 22:29

Kloke ord fra Anthony Hopkins:
"Slipp de menneskene som ikke er klare til å elske deg. Dette er det vanskeligste du må gjøre i livet ditt, og det vil også være det viktigste. Slutt å ha harde samtaler med mennesker som ikke ønsker forandring.
Slutt å dukke opp for folk som ikke har interesse av ditt nærvær. Jeg vet at instinktet ditt er å gjøre alt for å få anerkjennelse fra de rundt deg, men det er et løft som stjeler din tid, energi, psykiske og fysiske helse.
Når du begynner å kjempe for et liv med glede, interesse og engasjement, er ikke alle klare til å følge deg på dette stedet. Det betyr ikke at du må endre det du er, det betyr at du må gi slipp på menneskene som ikke er klare til å følge deg.
Hvis du blir ekskludert, fornærmet, glemt eller ignorert av menneskene du gir deg tid til, gjør du ikke deg selv en tjeneste ved å fortsette å tilby energien din og livet ditt. Sannheten er at du ikke er for alle og ikke alle er for deg.
Det er det som gjør det så spesielt når du møter mennesker som gjengjelder kjærligheten. Du vil vite hvor verdifull du er.
Jo mer tid du bruker på å gjøre deg elsket av noen som ikke er i stand, jo mer tid kaster du bort fra å frata deg selv muligheten for denne forbindelsen til en annen.
Det er milliarder av mennesker på denne planeten, og mange av dem vil møte deg på ditt nivå av interesse og engasjement.
Jo mer du holder deg involvert i mennesker som bruker deg som en pute, et bakgrunnsalternativ eller en emosjonell helbredende terapeut, jo lenger holder du deg unna det du vil.
Kanskje hvis du slutter å dukke opp, vil du ikke bli ønsket. Kanskje vil forholdet stoppe hvis du slutter å prøve. Kanskje telefonen holder seg mørk i flere uker hvis du slutter å sende tekstmeldinger. Det betyr ikke at du ødela forholdet, det betyr at det eneste som holdt det i live var energien som bare du ga for å beholde det. Dette er ikke kjærlighet, det er tilknytning. Det er å ville gi en sjanse til de som ikke fortjener det. Du fortjener så mye - det er mennesker som ikke burde være i livet ditt.
Det mest verdifulle du har i livet ditt er din tid og energi, og begge er begrensede. Når du gir deg tid og energi, vil det definere din eksistens.
Når du skjønner dette, begynner du å forstå hvorfor du er så engstelig når du tilbringer tid med mennesker, på aktiviteter, steder eller situasjoner som ikke passer deg og ikke burde være i nærheten av deg ettersom energien din blir stjålet.
Du vil begynne å innse at det viktigste du kan gjøre for deg selv og for alle rundt deg er å beskytte energien din mer voldsomt enn noe annet. Gjør livet ditt til en trygg havn der bare "kompatible" mennesker er tillatt.
Du er ikke ansvarlig for å redde noen. Du er ikke ansvarlig for å overbevise dem om å forbedre seg. Det er ikke din jobb å eksistere for mennesker og gi livet ditt til dem! Hvis du føler deg dårlig, hvis du føler deg tvunget, vil du være roten til alle problemene dine og frykte at de ikke vil gi tilbake tjenestene du har levert. Det er din eneste plikt å innse at du er kjærligheten til din skjebne og godta den kjærligheten du fortjener.
Bestem deg for at du fortjener et sant forhold, engasjement, ekte og fullstendig kjærlighet til friske og velstående mennesker. Så vent og se hvor mye alt begynner å endre seg. Ikke kast bort tid på folk som ikke er verdt det. Endring vil gi deg den kjærligheten, respekten, lykken og beskyttelsen du fortjener. ”
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Magos likes this post

Til Toppen Go down

Livet..... Empty Re: Livet.....

Poste by Terra Tor 3 Nov 2022 - 12:12

Livet..... 31210011
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet