LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Online fri distance healing/fjernhealing med May Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Online fri distance healing/fjernhealing med May EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Online fri distance healing/fjernhealing med May

3 posters

Go down

Online fri distance healing/fjernhealing med May Empty Online fri distance healing/fjernhealing med May

Poste by May Søn 24 Jun 2018 - 11:19

Velkommen til fri fjernhealing!

Jeg sender hvit healing energi som kommer fra kilden og er en kjærlighets energi. Denne rene kjærlighetsenergien sendes for at dere skal få det bedre fysisk og psykisk.

Før healingen starter vil jeg at du:

Skriver under tråden som blir laget for hver event at du vil delta. Har dere barn eller dyr med dere vil jeg gjerne vite det på forhånd
Logg deg inn og kom inn til "May`s online" forum hvor healingen foregår.
Lytt til musikken jeg legger ut hvis du føler for det.
Sett deg i en god stol eller ligger godt på en sofa eller seng.
Slapp av. Pust godt inn og ut tre ganger eller til du kjenner deg avslappet.
Unngå å ha ben og armer i kryss.

Har du ikke mulighet å være tilstede fordi du jobber etc, vil du allikevel motta healing. Merk: best opplevelse får du ved å være tilstede.

Healingen varer i ca 45 minutter
Anbefaler å drikke et glass vann etter healingen for rensing.

Vil du føle noe under sesjonen?

Ofte symptomer:

Frysninger og skjelve
Ser farger eller lys
Skjelver
Svimmelhet og vondt i hodet

Dette vil forsvinne ganske raskt.

Noen kjenner ingenting og det er ikke uvanlig. Du mottar healing selvom. Føl deg trygg under mine healinger da jeg kun jobber i kjærlighet.

Er du under medisink behandling med lege, stopp ikke denne uten samtykke med lege. Av etiske grunner vil jeg fortelle at jeg ikke er noen medisiner og kan heller ikke love at noen blir bedre eller friske. Jeg har også taushetsplikt .

Jeg er en godt voksen dame som har blitt tildelt spesielle evner. Healingevnene kom sterkere i voksen alder og for at jeg skulle bli bedre kjent med denne energien, ble jeg med på Eric Pearl sine kurs i Reconnective Healing. I dag praktiserer jeg healing hjemme og via teletorg. Fordi jeg ønsker å sende gode healing energier til flest mulig gir jeg fri fjerhealing her inne. Ikke alle har råd til en slik tjeneste og i ren kjærlighet gir jeg deg dette her i forumet.

Jeg kommer til å legge ut musikk under fjernhealingen. Dette er frivillig å bruke. Mange føler mer ro med musikk.
HUSK AT SOM HEALER KAN JEG IKKE LOVE NOEN BLIR FRISKE ELLER FÅR DET BEDRE FYSISK ELLER PSYKISK.

Ha en behagelig opplevelse!

Dette er en frivillig GRATIS event !!!

Har du spørsmål rundt healing, føl deg fri til å kommentere under her eller send meg en pm.
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Online fri distance healing/fjernhealing med May Empty Re: Online fri distance healing/fjernhealing med May

Poste by Hennie Lør 19 Jan 2019 - 10:02

Når sender du healing igjen May? Eller noen andre i forumet?
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 63

Til Toppen Go down

Online fri distance healing/fjernhealing med May Empty Re: Online fri distance healing/fjernhealing med May

Poste by May Lør 19 Jan 2019 - 11:43

Igjen må jeg nevne at jeg føler for å gjøre ferdig Minikurset i tarot først siden det tar mye tid og energi. Jeg tør pr i dag ikke love tidspunkt, men ihvertfall etter at jeg er ferdig med det andre prosjektet.

Gode vibber fra May
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Online fri distance healing/fjernhealing med May Empty Re: Online fri distance healing/fjernhealing med May

Poste by May Lør 19 Jan 2019 - 11:44

Men for all del. Det kan være andre her inne som vil prøve å sende fjernhealing? Det er bare å føle seg fri Smile
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Online fri distance healing/fjernhealing med May Empty Re: Online fri distance healing/fjernhealing med May

Poste by Hennie Lør 19 Jan 2019 - 11:48

Det forstår jeg May.

Spørsmål til Terra: gjør du fjernhealing?
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 63

Til Toppen Go down

Online fri distance healing/fjernhealing med May Empty Re: Online fri distance healing/fjernhealing med May

Poste by Terra Lør 19 Jan 2019 - 15:57

Hennie skrev:Det forstår jeg May.

Spørsmål til Terra: gjør du fjernhealing?
Ja, jeg har drevet med fjernhealing, men har i lengre tid hatt en pause fra healingen Hennie.

Mulig jeg tar det opp igjen siden, men da kommer jeg tilbake til det i så fall.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet