LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Litt om drømmetydning Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Litt om drømmetydning EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Litt om drømmetydning EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Litt om drømmetydning EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Litt om drømmetydning EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Litt om drømmetydning EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Litt om drømmetydning EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Litt om drømmetydning EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Litt om drømmetydning EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Litt om drømmetydning EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Litt om drømmetydning

2 posters

Go down

Litt om drømmetydning Empty Litt om drømmetydning

Poste by Terra Søn 5 Aug 2018 - 19:28

Legger ut litt om noe jeg har samlet om drømmetydning Smile

Drømmer du om et hus, kan det representere ditt indre sinn. Da kan du se etter om det er store rom eller små og trange rom, om det er mørkt eller lyst og kjenne etter hvilken følelse du har i huset. Dette forteller mye om hvordan du er og tenker.

Vann i alle former forteller om følelsene dine.

Død handler som regel om forandring, at man gir slipp på noe gammelt og legger ting bak seg og åpner for nye muligheter.

Mennesker du drømmer om kan være sider ved deg selv. Kvinner er den feminine delen av deg, den spirituelle delen av deg. Menn er den maskuline delen av deg. Det maskuline står for handlekraft i den fysiske verden – det du må ta tak i for å komme videre.

Drømmer du om å fly kan det handle om en svevende måte å ta tak i livet på, og kan fortelle at du underbevisst rømmer fra selve livet.

Det å falle kan dreie seg om at du føler deg utrygg i situasjonen og ikke helt vet hvor du skal gå.


Noen tanker jeg har gjort meg rundt drømmetydning

Jeg tror at vi ofte drømmer om det vi er redd for skal skje, like mye som vi kan drømme om det vi ønsker oss osv. Husker at jeg veldig ofte som jentunge drømte om en stor, hvit hest. Hver gang jeg skulle ri på den, og akkurat hadde kommet meg opp på ryggen på den, så våknet jeg og var kjempeskuffet over at det ikke ble noen ridetur på min drømmehest.

I drømmer bearbeider vi ting vi tenker på om dagen, selv uten at vi er helt klar over det en gang, og vi kan derfor drømme mye rart, blant annet hva andre har sagt eller hva vi har lest eller sett på tv osv.

I drømmetydning står hus for en selv. Et hus har mange rom. Kjelleren viser ofte det vi har fortrengt, det underbevisste osv. De mer creepy tanker og opplevelser.

Husker en gang jeg drømte om et par grønne glass- sko. Da fikk jeg forklart av en klok dame at dette symboliserte mitt hjertechakra som man gjerne symboliserer med grønn farge. Og det stemte jo godt på meg og den drømmen. Det var noe som lå meg om hjertet og tankene som gjaldt i den drømmen med de grønne glass-skoene.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Litt om drømmetydning Empty Re: Litt om drømmetydning

Poste by May Man 6 Aug 2018 - 7:58

Tusen takk for at du deler Terra.

Drømmer har alltid fascinert meg, og de har hjulpet meg i mange sammenhenger i forskjellige situasjoner i livet.

Ofte når jeg ønsker svar på en situasjon eller et valg, spør jeg om å få noen hint via drømmer, når jeg legger meg om kvelden. Ofte får jeg det også. Jeg elsker å tolke drømmene mine fordi jeg vet at de er et budskap enten fra mitt innerste (noe jeg egentlig vet) eller fra mine guider.

May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Litt om drømmetydning Empty Re: Litt om drømmetydning

Poste by Terra Tir 7 Aug 2018 - 18:18

Ja, drømmer er spennende, og hvis dere har lyst til å dele ting om drømmer kan vi jo bruke dette som en drømmetråd Smile
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Litt om drømmetydning Empty Re: Litt om drømmetydning

Poste by May Tir 7 Aug 2018 - 18:22

Terra skrev:Ja, drømmer er spennende, og hvis dere har lyst til å dele ting om drømmer kan vi jo bruke dette som en drømmetråd Smile

Veldig enig Terra - det blir gøy. Dessverre drømte jeg ingenting i natt - eller jo - det gjorde jeg. Husker jeg våknet av at jeg lo litt for meg selv. Men morgenen ble travel - og jeg glemte å kjenne etter hva og hvorfor jeg drømte Smile
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Litt om drømmetydning Empty Re: Litt om drømmetydning

Poste by Terra Tir 7 Aug 2018 - 18:27

Hihi, ja sånn er det jo ofte i det travle daglige liv. Om en ikke tar tak i drømmen med en gang og går igjennom den i hukommelsen har den lett for å trekke for sløret og snike seg bort igjen. Den erfaringen har jeg også Smile
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet