LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Månedens vinner av rekruttering for august 2018 EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Månedens vinner av rekruttering for august 2018

4 posters

Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by May Tir 4 Sep 2018 - 9:33

Hei Smile

Gratulerer Terra som vinner av 20 minutter spådom/veiledning for rekrutt av venn i august 2018 Smile

Jeg sender deg pm slik at vi kan avtale tid Smile

Rekrutt-vibber fra May Smile
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Re: Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by Terra Tir 4 Sep 2018 - 12:57

May skrev:Hei Smile

Gratulerer Terra som vinner av 20 minutter spådom/veiledning for rekrutt av venn i august 2018 Smile

Jeg sender deg pm slik at vi kan avtale tid Smile

Rekrutt-vibber fra May Smile
Heisann, og wow! Smile
Det er sjelden jeg har vinnerlykke så dette var moro! Å, som jeg gleder meg til en spådom/veiledning!  Very Happy

Men May, hvordan i all verden kunne du vite at de jeg har invitert kom inn her? For jeg har jo ikke sagt til deg hvem jeg inviterte. Du bare må være synsk du! Laughing  

Magos og Lullu, stor takk til dere for at dere kom hit på invitasjonen min. Dette er deres fortjeneste, takker så mye! Smile
(Tenker nok at dere hadde kommet hit likevel da, med tid og stunder Wink  )
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Re: Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by Lillemeg Lør 8 Sep 2018 - 8:22

Gratulerer Terra. Litt misunnelig nå Smile
Lillemeg
Lillemeg
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 23.06.2018
Age : 33

Til Toppen Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Re: Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by Hennie Lør 8 Sep 2018 - 10:08

Får vi noe tilbakemelding på hvordan det gikk Terra og May? Er litt i overkant spent her Smile
Hennie
Hennie
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 105
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 63

Til Toppen Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Re: Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by Terra Lør 8 Sep 2018 - 16:12

Lillemeg skrev:Gratulerer Terra. Litt misunnelig nå Smile
Tusen takk Lillemeg! Smile
Vet du, det skjønner jeg veldig godt for det var helt fantastisk. Jeg kan bare anbefale May på det varmeste. Det var spot on alt sammen. En veldig hyggelig dame også så flink til å ta inn alt jeg spurte om. Etterpå gikk det nesten helt rundt for meg fordi jeg var så glad og følte at ting falt på plass i livet mitt.
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Re: Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by Terra Lør 8 Sep 2018 - 16:24

Hennie skrev:Får vi noe tilbakemelding på hvordan det gikk Terra og May? Er litt i overkant spent her Smile
Hennie, jeg så et sted at du anbefalte May på det varmeste og nå skjønner jeg hvorfor Wink
Som jeg sa til Lillemeg, så var det så mye som falt på plass for meg under samtalen med May. Hun er virkelig fantastisk til å ta inn den damen altså! Jeg kan jo røpe såpass at hun tok inn en hjelper jeg har, og at jeg til og med fikk full beskrivelse av hjelperen min. Både klær og klesstil, hårfarge, øyne, og til og med forbokstaven i navnet. Jeg kan godt røpe at jeg godt vet hvem det er og at det er en jeg var veldig glad i da personen levde. Så tårene kom sprettende i glede da May fortalte meg alt dette. Hun kunne umulig vite dette på forhånd. Viste henne bilde siden og da kunne hun bekrefte at det var riktig person som er rundt meg. Veldig moro! Det var så mye jeg har gått og tenkt på og May tok inn alt sammen på den tiden vi brukte til dette. Går her med en lykkefølelse etter samtalen. Kan ikke få fullrost henne nok jeg altså cheers

(Så vi får bare fortsette å invitere venner her tror jeg... så drypper vel lykken litt på dere også håper jeg, for dette er noe jeg skulle ønske for dere også sunny   )
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Re: Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by May Lør 8 Sep 2018 - 21:14

Så flott å lese din tilbakemelding Terra. Jeg leste den tidligere i dag og ble så satt ut. Måtte gå ut av forumet og se på reprise av Idol for å koble helt ut.

Merkelig hva gode tilbakemeldinger kan gjøre med sinnet  Mrgreen

Det var en meget hyggelig samtale med innhold av veiledning og kanalisering. Litt snikk snakk blir det jo også tid til under en slik samtale.

You rock Terra Smile

Til dere andre, inviter andre inn og bli med i trekning på fri spå-og veiledning for neste måned.

Dette var en gest jeg synes var meget hyggelig å gjøre Smile

Så må jeg få ønske dere en super fin lørdag kveld og helg.

God vibber fra May
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Månedens vinner av rekruttering for august 2018 Empty Re: Månedens vinner av rekruttering for august 2018

Poste by Terra Lør 8 Sep 2018 - 21:22

May, jeg er fortsatt litt "svimmel" og går på rosa skyer enda etter samtalen.
Denne er til deg, og den er vel fortjent Hilsehatt
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet