LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Poteter og tarothefte Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Poteter og tarothefte EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Poteter og tarothefte EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Poteter og tarothefte EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Poteter og tarothefte EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Poteter og tarothefte EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Poteter og tarothefte EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Poteter og tarothefte EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Poteter og tarothefte EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Poteter og tarothefte EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Poteter og tarothefte

Go down

Poteter og tarothefte Empty Poteter og tarothefte

Poste by Terra Fre 26 Nov 2021 - 21:22

I dag skjedde det noe merkelig på handleturen… Da vi var på vei til dagligvarehandelen sa jeg til min mann «de har sikkert poteter på salg i dag på grunn av utløpsdatoen, la oss gå og se etter når vi kommer til butikken.» Og det gjorde vi, og ganske riktig, det var poteter og noen ekstra eksklusive og fine sådan på salg! Vi kjøpte poteter. Jeg trenger vel ikke å si det Wink

Når vi var på vei til kassen for å betale snudde jeg plutselig om for jeg fikk inn tanken på at det var noe med tarot i hyllen der de har bøker og blader! Og det ville jeg jo se! «Æsj, det er jo ikke noe om tarot her.» sa jeg til min mann for jeg så ikke noe i hyllen der vi sto og så. Men, så tok min mann opp et blad som handlet om Jesus og historien rundt det og begynte å titte litt i det blandet. Og plutselig fikk jeg øye på et nydelig tarothefte der man kan fargelegge kortene selv som i et av disse fargeleggingsheftene vi brukte mye tid og krefter på å fargelegge i da vi var barn! «Hva i all verden, sa jeg til min mann da jeg fikk øye på tarotheftet! Det er ikke sant! Se der! Der er det jo tarot!!!» Han var jo vitne til det hele og vi måtte bare måpe begge to. Sånn er det når man har kontakt med det åndelige. Plutselig får man bare beskjeder som utav i det blå og slik er det. Jeg ble jo selvsagt veldig glad for jeg elsker jo alt som har med tarot å gjøre! Very Happy

Ønsker dere alle en riktig god helg!
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Poteter og tarothefte Empty Re: Poteter og tarothefte

Poste by Terra Søn 28 Nov 2021 - 22:50

Glemte jo rent å ta med at samme dag fikk jeg den ideen at det hastet veldig med å kjøpe søppelposer fordi det kunne være utsolgt eller meget snart ville bli det... Og da vi kom til butikken var de nettopp det, utsolgt! 😄
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Terra likes this post

Til Toppen Go down

Poteter og tarothefte Empty Re: Poteter og tarothefte

Poste by Terra Lør 11 Des 2021 - 21:07

Og her skjedde det igjen i dag... Var noe på nyhetene denne uken som var så forferdelig og jeg ble så trist. Jeg vil ikke gå nærmere inn på hva det er av hensyn til de som er berørt fordi det er så vondt. Men nok om det. Jeg tenkte at dette er ikke som det først ser ut og så tenkte jeg på både dette og hint. Men så slo jeg det fra meg for jeg syntes det var så forferdelig vondt og tenke at jeg tar sikkert feil... Men så ser jeg på nyhetene i dag og da hadde jeg rett i alt. Crying or Very sad
Terra
Terra
Spirituell Guide
Spirituell Guide

Antall Innlegg : 555
Medlem siden : 21.06.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet