LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Åndeutdrivelse  Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Åndeutdrivelse  EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Åndeutdrivelse  EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Åndeutdrivelse  EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Åndeutdrivelse  EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Åndeutdrivelse  EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Åndeutdrivelse  EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Åndeutdrivelse  EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Åndeutdrivelse  EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Åndeutdrivelse  EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Åndeutdrivelse

2 posters

Go down

Åndeutdrivelse  Empty Åndeutdrivelse

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 0:20

Skrevet: 01 des. 2006 14:06

Jeg fikk meg søkepinner for ca en uke siden. Har brukt noen dager på å finne ut hvordan de gir utslag. En dag jeg hadde Spøkelsekladden på telefon sa jeg at pinnene reagerte på noe mellom et gammelt skap jeg har og varandadøren min. Men der er jo ingenting...ikke vanninntak, ikke strøminntak....ingenting. Kladden ba meg prøve mens han var på telf, og veileda meg på hvordan jeg skulle gå frem. Da jeg kom bort til denne kroken fikk jeg nytt utslag, men bare når jeg fokuserte på ordet ånd. I tillegg fikk jeg støt i fingrene. Vi ble enig i at Kladden skulle prøve å få bort denne ånden dagen etterpå selv om dette ikke har vært noen energi som har plaget meg. Bare rett og slett så jeg skulle få se hvordan denne utdrivelsen virker. Og kvelden etter (i går) fikk jeg ikke utslag. Utrolig fasinerende. Jeg prøvde til og med å få til et utslag med å hjelpe pinnene litt på vei, for å være sikker på at det ikke var bare ønsketenking at energien var borte....men ikke da heller gjorde pinnene noe tegn til å ville krysse seg.  

Var faktisk ganske interessant med disse pinnene. Da jeg fikk dem i hendene første gangen, så kjente jeg at jeg hadde gjort dette før. Foreldrene mine dreiv med slike pinner når jeg var liten, men jeg kan ikke huske at jeg selv prøvde. Faren min sier at jeg helt sikkert hadde fått prøve. Jeg hadde vel gått der å masa
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Åndeutdrivelse  Empty Re: Åndeutdrivelse

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 0:20

Skrevet: 05 des. 2006 00:00    



ja ja ryste, her ser du det er mer mellom himmel og jord enn vi noen egentlig forstår. brukte en senase jeg har lært meg selv på ca 4 min. og den energien var borte hos deg. Bruker ordet energi jeg da, ikke ånd, trenger ikke å være en å¨nd skjønner du, men rett og slett energier som henger igjen fra ntidligere tider. Både gode og dårlige, men det er de dårlige enegiene vi må fokusere på, skapet ditt har nok stått i et hjem med endel krangel oguenighet følte jeg, og da ble det riktig å fjerne den energien.

du skal jo ikke lide pga tidligere uovernstemmelser, du fortjener et liv i lykke og glede rett og slett. skal ikke betale karmagjeld for noe andre har utført du.

men enrgien ble borte og livet ligger forsn deg med haldor 1.n men ikke med haldor 2 tror jeg..

time will show!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Åndeutdrivelse  Empty Re: Åndeutdrivelse

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 0:21

Skrevet: 05 des. 2006 00:13
 


Du kladden du kladden.... Mrgreen  
Takk skal du ha! Vet ikke hva slags liv som har vært der skapet stod, men vet det har vært mange familier og enslige som har bodd sammen med det, men opprinnelig så tilhørte det mine tippoldeforeldre. Jeg fikk det av foreldrene mine da huset det stod i skulle rivest.

Er nå litt tomt her etter energien Haldor. Hva nr han har det vet jeg ikke.
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet