LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Åndebesøk  Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Åndebesøk  EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Åndebesøk  EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Åndebesøk  EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Åndebesøk  EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Åndebesøk  EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Åndebesøk  EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Åndebesøk  EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Åndebesøk  EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Åndebesøk  EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Åndebesøk

3 posters

Go down

Åndebesøk  Empty Åndebesøk

Poste by Jannicke Tir 3 Jul 2018 - 3:13

Skrevet: 24 sep. 2007 22:19

Hei hei, Jeg, min samboer, sønn på (den gang 13 år) og min da nyfødte datter flyttet inn i et hus fra 1957 i fjor høst. og jeg hadde hele tiden en formening om at her var det noen som ikke hadde lyst å være her. Da min datter var 2 mnd å vi skulle legge henne på kveldene så hyl skrek hun. Det var skikkelig ille... Jeg så at det var både en dame og en mann som så i vuggen hennes, å det likte hun tydelig ikke. Både jeg, min samboer og sønn så skygger på samme plassene i huset men til forskjellige tider og noen ganger samtidig. En kveld vi hadde besøk, satt vi å pratet om det som skjedde her i huset, da så både jeg og min sønn en skygge som for fra den ene siden av veggen og over til den andre. Men det var spesielt når jeg var hjemme for meg selv det skjedde. Samboeren min jobber annenhver uke på skift arbeid å da kommer han ikke hjem før etter 1 på natta... Da ble det liv her kan du tro.. Satt å så på ghostwisper på tv'n og da det var pause skulle jeg gå på kjøkkenet en tur, da smalt det skikkelig fra mikroovnen og det ble et blått lys, men den funket bra etterpå. Jeg turte ikke gå ned i kjelleren for der fikk jeg kastet på meg en skikkelig redsel som ikke er min, det var forferdelig. Så da bestemte jeg meg for å få hjelp av en som kunne drive ut ånder. Ekteparet som bygde huset døde veldig tidlig, mannen døde da sønnen var 11 år og damen døde da sønnen var 20 år. Å det viste seg at det var de som var igjen i huset, de hadde også sittet ved vugga til min lille datter for å passe på henne. Det ble veldig stille og godt da de dro til lyset, Husfreden senket seg og min datter sovnet godt hver kveld og natt. ENda har vi noen som er her for å passe på oss men det er bare kost.. Men jeg liker enda ikke kjellertrappa, det er noe negativt der enda... Er det noen tips for å få bort den negative energien? Kjenner at jeg er redd.... Prøvde å visualisere det bort og spurte mine guider om hjelp, synes det hjalp en liten stund men det henger litt igjen enda.

Håper å få noen tips

Jannicke
Vognen
Vognen

Antall Innlegg : 7
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Åndebesøk  Empty Re: Åndebesøk

Poste by Beathemor Tir 3 Jul 2018 - 3:14

Skrevet: 25 sep. 2007 07:45  

Spøkelseskladden he r inne på forummet tror jeg kan hjelpe deg. Du kan jo sende en sms til han. Eller hvis du leser sette, ,Spøkelseskladden, så kan du kanskje hjelpe Jannicke?
Beathemor
Beathemor
Dommen
Dommen

Antall Innlegg : 20
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Åndebesøk  Empty Re: Åndebesøk

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 3:15

Skrevet: 25 sep. 2007 08:30

Har sett innlegget, og tenkte jeg skulle se litt på saken for så å komme med en liten tilbakemelding. Det er en litt negativ energi nede i kjelleren, men ikke så ille at den gjør skade. Den er nå klar over at den må ta et valg faktisk, og det valget vil bli lyset, men det virker litt skremmende foreløpig. Det gjør det jo for alle som skal reise / flytte til en ny plass, og energier er ikke noe annerledes. Villfarne som de er. så med kjærlighet og gjerne et hvitt levende lys, kan du jo prøve selv også, og be denne energien gå inn i lyset til sine venner og slektninger som står der og venter på denne karen, det er en maskulin energi og navnet Oddvin kom opp her i hodet mitt nå mens jeg sitter her og skriver. 1753 kom også opp uten at jeg vet hva dette betyr. huset var vel ikke så gammelt, men kanskje det er bygd på gamle tufter eller noe,.... lykke til, og ønskes mer informasjon er det bare å sende meg en pm

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Åndebesøk  Empty Re: Åndebesøk

Poste by Jannicke Tir 3 Jul 2018 - 3:16

Skrevet: 29 sep. 2007 23:31

Hei spøkeleseskladden, ville bare gi deg litt skryt å si at du vet hva du holder på med... Du skrev at huset sannsynligvis er bygd oppå noen ruiner og det har du helt rett i. Det er mange arkeologer som har vært i og er i nærheten der jeg bor. Tusen takk for fantastisk hjelp, nå kjenner jeg at det er godt å trygt nede i kjelleren  

god helg

Jannicke
Vognen
Vognen

Antall Innlegg : 7
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet