LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Vet alltid når dattern min våkner... Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Vet alltid når dattern min våkner... EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Vet alltid når dattern min våkner...

2 posters

Go down

Vet alltid når dattern min våkner... Empty Vet alltid når dattern min våkner...

Poste by Eden Tir 3 Jul 2018 - 0:04

Skrevet: 13 nov. 2006 21:55

Ja, det er veldig rart synes jeg. Jeg vet alltid når hun våkner! (Hun pleier våkne flere ganger hver natt, men ikke til noe spesielt tidspunkt) Jeg sover vegg i vegg med dattern min på 8 mnd. Hun legger seg jo tidligere enn meg, men når hver kveld når jeg legger meg, kan jeg ligge helt stille i senga, og plutselig kommer en rar følelse i kroppen min. Det er akkurat som om jeg kvikner til litt. Eller at det støkker i meg på en måte. En veldig vanskelig følelse å forklare. Men det er som om jeg blir kald og nesten får gåsehud. Som om hjertet mitt hopper litt. Litt som en følelse man kan få i berg og dal baner.

Dette skjer så og si alltid når jeg ligger i stillheten i soverommet vårt. Og nei, jeg hører henne ikke. Ikke før noen sekunder etter dette skjer. Det er så rart! Jeg kan ligge i ro og prøve å sove, og få den følelsen plutselig og tenke at nå våknet hun, og litt etter hører jeg henne gråte. Jeg våkner også når jeg sover. Ofte en liten stund før henne. Men da kan jeg liksom ikke være bombesikker på at jeg ikke har våknet av en lyd, men jeg tror ikke det. For hun pleier gi lyd fra seg idet hun våkner, men jeg kan ligge en liten stund, etter jeg har våknet opp, før hun starter. Opplevde ikke det på samme måte med eldstejenta mi.

Merker jeg surrer meg helt bort her nå, vet ikke om jeg fikk forklart ordentlig...

Noen fler som har opplevd dette?

Eden
Paven
Paven

Antall Innlegg : 5
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Vet alltid når dattern min våkner... Empty Re: Vet alltid når dattern min våkner...

Poste by May Tir 3 Jul 2018 - 0:05

Skrevet: 20 nov. 2006 20:00  

Hei Eden

Så flott opplevelse du har egentlig synes jeg. Jo, jeg kan huske jeg hadde det slik med min yngste sønn. Og som deg hadde jeg ikke dette med den eldste. Det første som slår meg når jeg leser stykket ditt eden, er at kroppen har gått igjennom store forandringer gjennom fødselen nr 1 og enda en større forandring gjennom fødsel nr 2. Vi har jo hormonforandinger når vi går gravide.....og det slo meg at det kunne ha noe med dette å gjøre. For en ting er sikkert, når vi føder og blir mor så våkner sansene i oss. Slik du forteller.

Tror nok mange har opplevd dette som du og jeg har. Tilfeldig er det nok ikke, for det er for mye som skjer her til at jeg kan kalle det tilfeldigheter. Mellom mor og barn er energiene sterke, ikke så rart når barnet har hvert i mors mage i 9 mnd før fødselen.
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Vet alltid når dattern min våkner... Empty Re: Vet alltid når dattern min våkner...

Poste by Eden Tir 3 Jul 2018 - 0:06

Skrevet: 29 nov. 2006 19:31    

Ja, det er sant! Det er mye som skjer i kroppen ved en graviditet og fødsel. Det jeg synes er så rart, er at det bare er med henne jeg kjenner det. Men samtidig så er jeg nok mere klar over dette nå, og litt mere bevisst på slike ting enn jeg var for 8 år siden. Eneste jeg har opplevd med min første datter, var at jeg en helg hun overnattet borte, plutselig hørte stemmen hennes i hodet mitt som ropte på meg, og gråt og ville hjem. Det var skikkelig ille, og jeg bare visste at hun hadde det leit. (Vanligvis var hun ikke sånn når hun var der, så det var ikke naturlig at dette skulle skje). Og da hun kom hjem dagen etter, spurte jeg hun som passet henne hvordan hun hadde vært om natten, og hun fortalte da de eksakte ordene jeg hadde hørt og dette var samme tidspunkt. Men det er vel den eneste gangen dette skjedde tror jeg. Ihvertfall som jeg har vært klar over.

hm... nå prater jeg meg bort. Uansett, spennende å høre at fler opplever det samme!

Eden
Paven
Paven

Antall Innlegg : 5
Medlem siden : 03.07.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet