LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Intensjonen om forumet Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Intensjonen om forumet EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Intensjonen om forumet EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Intensjonen om forumet EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Intensjonen om forumet EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Intensjonen om forumet EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Intensjonen om forumet EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Intensjonen om forumet EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Intensjonen om forumet EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Intensjonen om forumet EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Intensjonen om forumet

Go down

Intensjonen om forumet Empty Intensjonen om forumet

Poste by May Lør 23 Jun 2018 - 15:01

Intensjonen til forumet

Første gang jeg laget et spådomsforum, var i 2004. Forumet vokste og ble middels stort. Dessverre ble forumet utdatert og gikk ikke å oppdatere. Det måtte legges ned.

Nå er jeg i full sving med å lage nytt forum. Det er ikke ferdig og er fortsatt under utvikling. Men for at jeg skal kunne utvikle denne til å bli det beste forumet i slaget på nettet, trenger jeg deg som kan være med å bidra til tips, ideer, debatter og engasjement. Som medlem eller gjest.

​Intensjonen med forumet denne gang, er at det skal være et fint nettsamfunn hvor vi løfter hverandre opp. Bidrar til at alle får en bedre dag med ydmykhet for hverandre og gir inspirasjon til uvikling.

Hva har skjedd så langt?


Jeg gjør et lite minikurs i tarot. Har kommet halvveis i Den Store Arkana. Det er til hvert kort en introduksjons video og meditasjonsvideo + et par spørsmål som vi tolker.

​Som vi gjorde i det gamle forumet, gjør vi også her. Vi legger litt kort for hverandre, trener på forskjellige spådomsmetoder og hjelper hverandre i tolkning. Gjør fjernhealing (en stund siden nå), men tanken er at det skal bli fart i fjernhealing vi gir hverandre.

Jeg har så vidt begynt trinn for trinn med hvordan du kan utvikle intuitive (klarsynte) evner. Det vil komme mange flere interessante artikler om hvordan utvikle hørsel, fornemmelser, åndekontakt, englekontakt og mye mer. Gled deg!

​2004 - 2019

I løpet av disse årene har jeg utdannet meg til refleksolog (soneterapi) og massasje, samt studert medisin og åpnet egen praksis. Mine interesser for livskvalitet bygget på sunt kosthold, livsstil og generelt alt som gjør deg bedre til sinns, vil jeg kalle eksepsjonelt. En sunn livsstil sammen med utvikling av evner og gaver, hører sammen. Det er helt sant! Jeg vil ta opp emne nærmere når jeg er ferdig med mini kurset jeg holder på med nå. Jeg vil selvsagt også dele med dere all kunnskapen jeg har fått og får som alternativ behandler.​

Med andre ord, det blir spennende Smile

Gode vibber fra May
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet