LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Takk for at du logget inn og velkommen tilbake!
LIVSSTIL OG SPÅFORUM
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Spå deg selv!
Et samarbeid med Asbjørn på paran.no, Terra og May. Still et spørsmål og klikk på bilde under!
/></a><span class=
Om dette forumet Facebo11
Latest topics
» Prøve Damiana Vital GRATIS* i 30 dager!
Om dette forumet EmptyMan 22 Jan 2024 - 13:29 by Terra

» FREE TAROT & MEDIUMSHIP MASTERCLASS 11.11.22
Om dette forumet EmptyFre 11 Nov 2022 - 19:19 by Terra

» Livet.....
Om dette forumet EmptyTor 3 Nov 2022 - 12:12 by Terra

» Trekker kort på lørdag 25.6.22
Om dette forumet EmptyFre 24 Jun 2022 - 20:13 by Terra

» UNDERSTANDING TAROT 'THE MAJOR ARCANA' THE FOOLS JOURNEY PART 1
Om dette forumet EmptyFre 4 Feb 2022 - 13:29 by Terra

» Englekort på vår Facebook gruppe i dag, mandag 17/1-2021
Om dette forumet EmptyMan 17 Jan 2022 - 14:12 by Terra

» An ANGELIC Message of HOPE From the Lady Who SEES ANGELS | Lorna Byrne
Om dette forumet EmptyLør 8 Jan 2022 - 22:44 by Terra

» Godt nytt år!
Om dette forumet EmptyLør 1 Jan 2022 - 14:35 by Terra

» Chief Arvol Looking Horse: Prophecies, World Peace, and Global Healing
Om dette forumet EmptyFre 31 Des 2021 - 16:25 by Terra

Om dette forumet

4 posters

Go down

Om dette forumet Empty Om dette forumet

Poste by May Fre 29 Jun 2018 - 10:11

Velkommen til vårt forum "Åndenes Makt"

Her diskuterer vi om det faktisk er noe i at ånder er rundt oss. Ånder av personer som er gått over til den andre siden.  

Mange opplever skygger eller lignende i sine hjem og arbeidsplasser. Skygger som ser ut som grålignende menneskeskikkelser. Noen ganger oppleves det som at disse åndene forsøker å gjøre det surt for vedkommende som opplever dette. Andre igjen oppdager plutselig at lyse er slått på. Lyset de nettopp slukket. TV og radio blir plutselig slått på. Stearinlys tennes på en uforklarlig måte. Smerter oppleves i kroppen og plutselige sinnsforstyrrelser oppstår. Ting forsvinner på uforklarlig vis.

Vi tar opp tema her og mye mye mer.

Velkommen til spåforumets "Åndenes Makt"


Sist endret av May den Tir 3 Jul 2018 - 23:19, endret 1 gang
May
May
Admin - Intuitiv veileder

Antall Innlegg : 698
Medlem siden : 21.06.2018
Age : 57
Bosted : Akershus

https://dinlivsguide.wixsite.com/intuitive-veiledere/may

Til Toppen Go down

Om dette forumet Empty Re: Om dette forumet

Poste by Lillarosa Tir 3 Jul 2018 - 0:13

Skrevet: 29 juni 2007 03:22


Akkurat det har jeg opplevd det du skrev her.PÅ arbeidsplassen.JEg så en skygge,litt grålig mørk.JEg ble ofte sint og iritert mer enn skremt.Jeg kunne bli skikklei sint i et øyblikk så helt vanlig igjen etterpå.Jeg kunne bli tappet for energi og tok meg faktiskt fri noen ganger for å få sove meg til krefter.

Nå er jeg nettopp flyttet til en ny leilighet å her skjer det en del.Jeg er så redd for å dele da jeg er redd jeg bare innbiller meg alt dette,da jeg tror utolig sterkt på ånder som går igjen, å har opplved masse fra før.

Nå var det slik at jeg har ligget sykmeldt helt siden jeg flyttet inn,jeg er helt tappet for energi og er sliten.JEg har opplevd ting som kan være grunnen,men jeg tror dette på jobben har mye av det å gjøre.

I den nye leiligheten har jeg ikke tenkt over så mye om det kunne være noe her helt til min svigermor spurte meg om jeg har merket noe i huset.
JEg sitter ofte oppe om nettene og ser tv eller sitter inne på bloggen min.Helt siden jeg har flyttet inn har jeg hørt masse lyder komme fra andre etasje,men alltid regnet med at det har vært de oppe som var på nattlig do besøk.

SÅ en kveld her for ikke lenge siden begynte det å trampes i gulvet igjen, Men denne gangen var det som om noen løp hardt over gulvet frem og tilbake.Da skrittene var over et visst punkt oppe begynte lampen på veggen min å knitre, kattene våknet og gikk på badet å la seg. Etter dette har jeg begynt å undre på hva det kan være.Jeg spurte de som bor i andre om de hadde vært oppe den natten drevet å omøblere eler noe da det kom aså mye bråk.Nei fikk jeg til svar.

SÅ forteller min svigermor at hennes mor,som bor i andre etasje, har en ånd som følger henne og som holder til i andre.Det er hennes mors bestefar som beskytter henne.

KAn det være tilfeldig?Vet ikke helt noen ganger om jeg spille puss for meg selv?Jeg først det siste året vært vært såå fokusert på dette med ånder, at jeg noen ganger tror hjernen spiller meg puss.Å at det kansje er tilfeldighetr at noen kan bekrefte det samme jeg har følt...jeg spør

Lillarosa
Keserinnen
Keserinnen

Antall Innlegg : 3
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Om dette forumet Empty Re: Om dette forumet

Poste by Spøkelseskladden Tir 3 Jul 2018 - 0:16

Skrevet: 30 juli 2007 17:36  

hei lillaroa

det er nok noen energier som plager deg litt ja. du kan godt få de bort ved egen hjelp, eller jeg kan hjelpe deg. Men da må vi ta det via PM. Her hjemme var det for noen dager siden en hysterisk dame på hotellet som kom løpende ned i resepsjonen fordi en hårføner svevde gjennom rommet hennes og ble kastet med et smell i veggen. Likke etterpå kom det et håndkle feiende over hotell sengene og hngte seg opp på vinduet. Da ringte hotellet meg................ jeg har vært der en gang før også, men da på et annet rom, og med stort hell. Nattevaktene blir ikke stoppet i gangen lenger, men får gå runden sin i fred og ro. Den nye kameraten på rom 344 var en annen som har kommet fra naboleiligheten. Fikk navn og klare beskjeder om at han hadde skremt denne gjesten fordi han ville ha hjelp til å komme inn i lyset. Han hadde prøvd tidligere også, men ikke så voldsomt så da hadde ingen brydd seg om ham. Men nå hadde han fått nok.

så det kan være noe slikt hos deg også lilla,,,, at denne energien vet at nå er det hjelp å få, så da tyr de til kraftigere skyts...

Spøkelseskladden
Universet
Universet

Antall Innlegg : 25
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Om dette forumet Empty Re: Om dette forumet

Poste by rystedama Tir 3 Jul 2018 - 0:17

Skrevet: 30 juli 2007 18:55    

Vanvittig Kladden!!!!!
rystedama
rystedama
Sjelevenn
Sjelevenn

Antall Innlegg : 142
Medlem siden : 02.07.2018

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet